Gå til innhold

Er vanvittig sliten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare i 8 uke. Men allerede protesterer kroppen. Er kvalm,svimmel, har vondt i rygg og mage, hodepine osv.

Har 2 små barn, studerer 100% og jobber 50% ved siden av.

I tillegg kommer all familie og venner som en skal stille opp for, være barnevakt for osv.

Er rett og slett så utslitt at jeg ikke vet om jeg orker mer.Sover dårlig, selv om jeg føler meg utrolig trøtt.

Hva i all verden kan jeg gjøre? er en del vikarvakter jeg tar, og er nødt til å jobbe fordi planen er å opptjene en grei sum med foreldrepenger. studiene må jeg fullføre nå, og ikke kan (eller vil) jeg ta ferie fra mann og barn heller,

dessuten blir det vel for dumt å bli sykemeldt nå?!

Har mest lyst til å legge meg ned og aldri våkne igjen. Skikkelig ekle tanker.

føler meg utrolig mislykket

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kan godt forstå at du er sliten. Jeg har et barn og er sykemeldt fra jobben min, men er utrolig sliten alikevel. I går sov jeg til 13, sovnet igjen fra 18 til 19, så la jeg meg for natta kl 23 og sov til nå!!!

Du må bare sette dine egne behov foran andres. Det er lov til å si nei til familie, venner og folk som trenger barnevakt. Om du ikke vil si du er gravid, så si du ikke er i form, det burde de forstå.

Kanskje mannen din kan ta i litt ekstra en periode nå? Fortell at du er helt utslitt og at du trenger masse hjelp.....

Du må ihvertfall ha lykke til og husk at det er viktig å ta vare på deg selv i denne perioden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...