Gå til innhold

hjelp

Anbefalte innlegg

nå har vi slitt med ammingen i to og en halv time... dvs... han ble ikke mtt, av puppen... han fikk begge, men ble ikke mett... bare ble sinna nå han sugde, for kom jo ikke mer mat til han :( men altså... det jegg lurer på da.. kan jeg pumpe om morgenen, for å ha til natten om det sku bli sånn flere ganger? endte opp med å tine mm i full fart her, lillegutten måtte jo få bli mett(vakke mye som sku til helle, 40 ml).. så jeg tenkte da at jeg sku begynne å pumpe hver morgen, for å ha til natten om han ikke fikk nok i puppen da... (om han ikke tar det den natten, fyser jeg det)... det er vel ok det?

og, hvordan gjør jeg det da med pumping,? lillegutt spiser på en pupp om dagen, kun kvelden han skal ha begge, og om natten holder det med en(ikke tegn til økedøgn, er innimellom han trenger begge om nattenn og).. så.. tenker jeg riktig når.. de to første dag ammingene, pumper motsatt bryst av hva han spiser på? eller?? noen som kan hjelpe litt med det??

puppen får han uansett først, men hvis han ikke blir mett av begge, må han jo ha mer...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9450413-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...