Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Har glemt første pille på brettet (synfase) Og det står i bruksanvisningen at det er den du minst av alt kan glemme! Og nå har det gått noen uker og eg har kjent mens smerter (uten å ha mens, den kjem ikkje før 1 uke) og økt utflod. Noen som har opplevd det samme? å bli gravid me å glemme en pille? og denne var den viktigeste.. brukte ikkje annen prevensjon i tillegg. Hilsen 2 spente som sitter her og undres :-)
Incinta - snart Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Skal vel litt til for å bli gravid hvis du bare har glemt en pille... men det er vel bare å ta en test det...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Muligheten er der, særlig siden det var 1. pille. Men det er jo en uke til du forventer den, så synes ikke du skal gå og plage deg selv med bekymringer før du vet noe sikkert! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Tusen takk for tilbakemeldinger :-) Vi bekymrer oss ikkje (forloveden min håper faktisk det skjer). Blir snart 22 så er ikkje så ung heller. Vi har funnet ut om eg får mensen så vurderer vi å prøve snart, men ikkje helt me en gang :-) Det skjedde me søsteren min me glemt pille og ho vart gravid.. så det er ikkje noe rart eg undres litt.. og når eg måtte eeegentlig bruke annen prevensjon 14 dager etterpå uten å gjere det, og det står at den første pillen på brettet er den du minst må glemme! så er eg litt i faresone. Men bekymrer meg ikkje :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå