Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor lenge en burde vente etter at far har fått cellegift? over 1 år siden siste kur nå, vil bli gravide, noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du på andre medisiner? Søsteren min gjorde det, og fikk derfor beskjed om ikke å bli gravid. Om du ikke gjør det, så er det vel "fritt fram"? Ta en telefon til legen din om du er usikker.

Skrevet

er sambo som har hatt kreft, går ikke på medisiner nå. skal til legen nå i juni å sjekke kvalitet på småtrollene, fått beskjed om at det er lite sannsynlig at vi kan få barn:( tenkte å gi det et forsøk i sommer, går det ikke, så venter vi noen år, til etter endt utdanning og fast jobb;)

skal samtidig høre med legene..

takk for svar.

Skrevet

Aha! Søskensbarnet mitt hadde også kreft for noen år siden. Fikk også beskjed om at han antakelig ikke ville få barn. I dag er han pappa til to stykker. Lykke til!

Skrevet

hei..samme probleme hær..1,5år siden sambo gjekk på cellegift..til oss har de sakt att de som regel ikkje er noko problem å få unga etter cellegift,men bør vente 1-2år etter siste cellegift kur før man prøver

Skrevet

nå i mai er det 1 år siden siste avslutta kur..tenkte prøve i juli/august/september, passer med å ta perm fra skole neste år (kun igjen få mnd),ellers må vi vente å se til etter jeg er ferdig på skole å sikra jobb, sikkert altfor lenge til:( hvertfall, i juli er det14 mnd siden avslutta kur..så langt små trolla fungerer, så vil vi gi det et forsøk,men vil ikke riksiker å få et sykt barn..off.

Skrevet

Hør med legen. Mannen min hadde kreft da han var barn og fikk cellegift. legene har så lang sagt at det er vanskelig å si om han kan få barn. Vi er nå i 6pp. Siden vi mistenker at det ikke går pga kreften, har han nå vært og tatt en sædtest. Den viste mange hodefeil, så det var ikke oppløftende, men skal nå til videre utredning, så vi krysser fingrene. Godt å vite at det er flere i noe lunde samme situasjon.

Lykke til!

Skrevet

hva menes med hodefeil?

hav kan egentlig gå galt pga cellegiften, noe spes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...