Gå til innhold

Anbefalte innlegg

der fant de fem små eggposer på ene siden og to på andre siden...

det var også kommet en litt stor cyste der som hun mente var endometriose cyste...uansett...de hadde satt mg på for liten dose og nå skal den økes frem til fredag da skal jeg på ny ul...

ble litt skuffet, for jeg håpet de var store og fine,og at jeg kanskje kunne fått en ca dato på uttak (som egentlig skulle være i u/23..

jaja, det er jo ikke noe å grine over,men...går så opp og ned om jeg er pos eller neg ang dette første forsøket!

jeg håper jo så gjerne...

dagens hjertesukk fra meg..

god natt alle piker!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9450216-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Vi er helt likt i løypa vi:-)

Jeg var også på ultralyd i går....folliklene var for små, så jeg må fortsette med sprøyter fram til fredag. Da må de se på nytt.

Jeg var igjennom dette for 3 år siden. Også da måtte jeg på flere ultralyder. Det betyr ingenting. Når det ser bra ut blir du sendt på

uttak:-)

Ang endometriose(det har jeg også)... Det gjør heller ikke noe. Det betyr ikke noe for forsøket.....men når de skal ta ut eggene kan det hende de må stikke gjennom cysten, og det kan være ubehagelig. Det var ihvertfall dette de sa til meg.

Hei!

Gjett om jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Hadde meg en skikkelig nedtur forrige fredag, min tredje UL. Fikk beskjed om at det var mange egg, men at de var for små og måtte bare fortsette med større dose hormoner. Trodde ikke jeg skulle få uttak i uke 22 jeg da, men nå er alt bestemt og på fredag skal det endelig skje. Det er veldig vanskelig å være tålmodig når man venter på en spire:)

Lykke til videre.

Større dose = flere og større follikler :o)

Det er bare en fordel å stikke lengre, men utrolig kjedelig når man står midt oppe i det.

Dette viser at du blir fulgt opp og det er jo bra. Dessverre er dette en følelsesmessig karusell.

Lykke til på UL på fredag! (Jeg skal også på UL den dagen)

Annonse

Det er helt normalt at dosen justeres. Det varierer også fra gang til gang. Det er forutbestemt hvor mange egg som ligger klar til den enkelte syklus, noen har mange og noen har få. Du har flere enn meg, og det er masser av muligheter!

Lykke til :o)

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...