Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Hei...hva er forskjellen...??? Ser det er to typer, den ene kan vende håndtaket...og en av de er lettere enn den andre... MEN hva er hva??? Må si brio sin nettside er "crap"... vil gjerne ha innvendig mål på bag i kombien til brio...
Bellanotte Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 He he. Jeg er enig i at nettsiden til brio er elendig, (var inne for å titte). Når jeg kjøpte min kombi (2006) så var det bare ett understell. Jeg har iallefall teleskop + vendbart håndtak. Men ganske tungt. Jeg kan måle innvendig bagmål for deg jeg.Må bare hente et målebånd først :-)
Bellanotte Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg målte 33 cm i bredden og 80 cm i lengden inne i bagen.
LegallyBlond Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Brio kompakt er lett og blir lite sammenslått, teleskop har teleskophåndtak og vendbart håndtak og er større og tyngre
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 men det ser ut som det er regulering på understellet til den kombien og...etter bildene å dømme... stemmer det???
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 tusen takk for de innvendige målene på bagen!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Jepp, de understellene m vendbart håndtak er tunge. Har selv brio duo m teleskophåndtak og det er ei veldig lett, lita og stødig vogn. Har brukt den i to år nå, og er imponert over kvaliteten! Det er dessuten veldig lett å snu bagen hvis du vil ha barnet andre veien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå