Nordlyspar♥ Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 På Pernille.info står det dette * Ved tidlig svangerskap: o Tett lukket o "Plugget igjen o Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre o Kan være bakovervendt o Blålilla i fargen o Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå Men hva betyr "plugget igjen"??? Med slim? er det noen som vet?
Nordlyspar♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg fant ut..... etter mye om og men.. Ved gravidiet er livmortappen * "plugget igjen" av en slimpropp
ludda Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har vært gravid 5 ganger å to av dem kjente jeg på tappen så vidt i begynnelsen.Den ene gangen var den veldig myk,bakovervendt å hoven/stor å hard i midten.Andre gangen var den helt nede i skjeden å helt flat,myk å hard i midten.Når du kan kjenne på tappen å den er lukket så er det så vidt du kjenner gropen.Litt mer flatt.Om den er oppe eller nede har ingenting å si for det er veldig individuellt.
Nordlyspar♥ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 hmmmmm, min er så høyt oppe at jeg sleit med å finne den.. trodde den bare var slik under EL. Men det ser ut til å være forskjellig fra person til person...
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg måtte jo bare kjenne etter med en gang :-) Vet jo ikke hvordan den kjennes ut til vanlig men nå var den veldig stor og myk, litt hard i midten men kunne kjenne en liten grop liksom. Kan jeg være gravid ? smiiil. Har flere "symptomer" men vet ikke om de er psykiske. IKM ikke før 8 juni Vil gjerne høre hvordan den skal være til vanlig. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå