♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Kan jeg fryse tåteflaskene som jeg har pumpa i eller...?
ormeynglet Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg kjøpte sånn pakke på apoteket fra Avent med mange frysebeger i + sånne greier som kan skrus rett på pumpen. Genialt syns jeg iallefall.
Lille søtnos Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Engangsposer fra babybutikk eller apotek. Fungerer veldig bra. Tåteflaskene kan det hende du trenger til andre formål?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2007 Poser? Tiner jeg melka og heller over på flaskene igjen da? (Dette var visst et dumt spm, skjønner jo at snuppa ikke skal drikke rett av fryseposen,he-he...) Kjøpte inn 16 (!!!) fladker før ho ble født. Var i en sånn babybutikk i London med masse fancy flasker så gikk litt berserk, så kan trygt fryse ned 2-3 av de hvis det hadde gått... Men det går ikke eller?
Lille søtnos Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Har ikke prøvd, så det vet jeg ikke. Sikkert andre som har prøvd det som kan svare deg. Posene er enkle å helle melken inn i, tar lite plass, har plass der du skriver dato og antall ml. Du kan tine melken i posen i vannbad eller helle i flasken før du varmer den.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2007 Ok, løp og kjøp i morra da! Takk for kjapt svar!
Møøø Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Kan sikkert fryse i flaska, men vet ikke om det er noe særlig for flaske-smokkene at de blir fryst?
*Mi tesorito* Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 isbitposer synes jeg er ganske genialt egentlig:)
mona_k og lille brage;) Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 jeg har blitt ganske glad i dr.browns fryseposer.. syns de er geniale=) i stedet for å lete etter såne pose lukkere som avent bruker er det bare å brette de inn ..er litt dyre 99 kr for 20 poser men jeg syns de er verd det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå