knoppi Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg tror jeg blir tynn i håret. Har ikke mistet dottevis akkurat men legger merke til at spesielt langs hårfestet rundt ansiktet er håret ganske tynt. Kan liksom se hodebunnen og kunne nok talt antall hår på f.eks en kvadrat cm. Mor mi sa at dette med hårvekst går litt i bølgedaler. Hva sier dere? Noen som har gode råd for å fremme hårvekst? Takknemlig for svar!
winneboo Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Prøv Selika?? fra helsekosten(vet ikke om det var helt riktig skrevet) men det har hjulpet for meg et par ganger hvertfall. Jeg tok det etter jeg hadde kyssesyken(mistet mye hår pga vitaminmangel) å etter et par uker stoppet mye av håravfallet, men du skal ta de i 12 uker da selv om det bedres etter bare et par uker. ^Å så tok jeg de når jeg mistet så mye hår 3mnd etter fødsel. Da begynte de også å funke bare et par uker etter at jeg begynte med de. Forresten nå fant jeg pakka SILICA spesial, heter de. Styrker håret og neglene. Verdt å prøve!
smakk Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Gå til legen og få sjekket B-vitamin nivået ditt. Jeg mistet masse hår etter fødselen (noe som forsåvidt er vanlig), fikk sjekket det hos legen og det viste seg at B12 var så godt som på null. Fikk tilskudd og nå er håret vanlig igjen, det hjalp på overskuddet også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå