HaLe Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Heisann, Det er i dag 34 dagers siden første dag i min siste mens. Jeg har ikke tidligere fulgt så nøye med på min menstruasjon, men har alltid hatt rundt en 28 dagers syklus. Tok en graviditetstest i går morges, men den var negativ. Jeg har hatt litt vondt i magen de to siste dagene, og venter liksom på at mensen skal komme, men den kommer ikke. Vi har kun hatt samleie en gang siden sist jeg hadde mensen, så anser jo mulighetene for veeeeldig små, men stusser sånn over at mensen fortsatt ikke har kommet. Et par dager etter samleie hadde jeg en liten blodflekk i utflod, og antok at mensen da var på vei. Men etter dette har det ikke vært spor av blod. Er det noen som har opplevd noe lignende??
søljenes Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Kan jo hende det var festeblødning? Skal ikke mer enn en gang til vet du Og det er jo flere som ikke tester positivt før flere dager/uker etter IKM.. Vent litt til, og om tanta holder seg borte, så er det jo bare til å ta ny test, eller evt. ringe legen
HaLe Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Ja det er det jeg selv har tenkt nå i ettertid at det er festebløding, men det er så surrealistisk! Jeg tenkte å ta en ny test fredag, og er den fortsatt negativ så får jeg nok ta meg en tur til ligen. Denne spenningen er helt uutholdelig
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har opplevd akkurat det samme som deg.. Første dag i siste mens var 26 april. Hadde en slags utvannet minimens 27mai.. Ikke noen ordentlig blødning altså.. Testet negativt på test i dag tidlig.. Fillern å .. vil så gjerne være gravid... Testen burde da snart vise positivt hvis jeg er gravid???????
HaLe Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Det er sånn jeg tenker og. Siden det nå er 35 dager siden første dag i siste mens, og mensen ikke er kommet, så må man vel være gravid?? *Ønsketenking*. Leste et sted at det kunne ta 6 - 15 dager før HCG hormonet viste godt nok igjen i urinen til at det gav utslag på testen. Jeg skal teste fredag igjen og håper virkelig den er positiv. Hvis ikke må jo mensen komme snart!! Kommer til å bli så skuffet hvis den neste testen også er negativ.
trollmamsen Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Min har også uteblitt i et par dager nå. Har testet to ganger negativt, to ganger svakt positivt. Skal ta en test igjen i morgen og så er det legetime til fredag.....
ellemmelle og bitteliten Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Ikke for å være noe "gledesdreper" her men det hender at man får forsinket eggløsning/mangler eggløsning en syklus også :-)
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Men hvis man mangler eggløsning så får man jo mensen til riktig tid allikevel? Er jo folk som tror alt er OK fordi de får mensen hver mnd, men så viser det seg etterhvert at de ikke har EL... Men forsinket EL kan det jo være... Jeg er på dag 38 nå og ingen tegn til TR. Kan ikke skylle på p-pille slutt heller da jeg aldri har gått på det, og testene er dessverre negative. Virker som om det faktisk er ganske mange av oss!
ellemmelle og bitteliten Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har gått 80 dager uten mens så det er mulig ;-) man kan få mens som vanlig og man kan ikke få, begge deler er mulig.. trodde helt til dag 50 at jeg kunne være gravid, gyn fant ingenting galt på noe som helst.. og plutselig kom ting i gang av seg selv. Merkelig greie, men det er altså mulig at kroppen tuller det til :-) Forøvrig håper jeg jo at dere er gravide alle sammen! )
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Håper TR kommer før dag 80 i hvert fall. Hvordan holdt du ut??
netti82 Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Hei, jeg er på dag 39, pleier somregel å få tanta på dag 35. Har ikke ennå tatt en test, men i morgen skal jeg springe på apoteket. Når kan jeg teste når jeg ikke kan teste med morgen urinet?? Håper dere andre er gravide!!!!!
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Har du testet netti? Hvordan gikk det?
HaLe Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2007 I dag kom mensen. Blæh... Hadde virkelig øynet håp for at jeg kanskje var gravid siden jeg gikk så lenge over. Men nå er den nå her så da er det vel bare å kjøre på videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå