KineMI Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 og han kjente at den høyre eggstokken var hoven og større enn den andre. Har hatt noen gravidtegn denne mnd. Må bare si at vi ikke er prøvere da, men bruker ikke prev...vil helst vente til neste år men skjer det noe nå så har det ingenting å si. Har pcos og ett barn fra før (uten hjelp). Tror også at jeg muligens har vært gravid i mars da jeg var til gyn. tok ul pga langvarig blødninger (over to mnd). Første han sier når jeg kommer i gu.stolen er: er du gravid?? Nei ikke som jeg vet svarte jeg, han så et svart hull der. Trodde deretter det var en cyste og ville se etter ved å spyle vann inn for at livmorveggene skulle åpne seg, dagen etter fikk jeg sterkere blødninger og blødde i 11 dager. Spurte etter spylingen om han trodde jeg var gravid å han svarte nei. Leste i går inne på 1.tri. at ei hadde vært til tiiidlig gu og hadde sett sort hull, deretter noen uker senre en prikk i det sorte hullet, hun var gravid. Lurer litt på om en hoven eggstokk kan være ett symptom? Han osteopaten mente at det ikke kunne være cyste ettersom jeg var inne i mars på gu og det ikke var noen cyste der da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå