Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er min IKM dag, men det er muligheter for at det er i morgen også. Syklusene ligger på rundt 30-31 dager.

Ingen tegn til tanta enda. Har ganske mye utflod, og det pleier jeg ikke ha rett før tanta kommer, så jeg håper jo litt ;)

Prøver å lese kroppen min så godt det går an, men det er ikke bare enkelt...

Så da er det bare til å vente enda litt til. *krysser fingrene*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*krysse* IKM i morgen jeg.. kjenner egentlig ingenting.. føler vel egentlig at det ikke klaffet denne mnd heller, men vi får vente å se:o)

Skrevet

Dette er så spennende :) Hehe! Håper det er spire hos oss begge, og at vi kan skrive oss på resultatlisten under gravid ;)

Føler vel egentlig ikke at det klaffet her heller denne mnd, men kroppen oppfører seg vel litt rart, så jeg henger på håpet enda en stund ;)

Skrevet

åh, ja det er d:) Skal du teste i morgen ? Jeg vet ikke helt. klarte ikke holde meg unna, så testet i går.. den var blendahvit da. Skjønner jo at det kanskje og sannsynligvis var for tidlig, men mistet håpet likevel.

Kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg vel ikke holde meg unna testing i morgen heller.. hehe :)

Skrevet

Jeg skal nok ikke teste imorgen. Får ikke penger før om en uke, og de pengene jeg har må prioriteres på andre kanter. Hehe. Så her skal jeg bare vente å se om tanta kommer, og er hun ikke kommet til jeg får penger, ja, da blir det test ;)

Men hadde det ikke vært for det, hadde jeg nok testet imorgen jeg også :P Er ikke av den tålmodige sorten akkuratt.

Trist at du testet neg. igår da. Men husk på det at det er mange som ikke tester positivt før en liten stund etter IKM. Så lenge tanta ikke kommer er det alltid håp ;)

Skrevet

Ingen tante enda :)

Men er nå litt igjen av dagen fortsatt...

Håper du har tatt deg en fin ferie jeg, tante ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...