Gå til innhold

Er det mulig? Jeg tror JEG har "økedøgn"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag blir jeg ikke mett. Har spist og spist og spist..

oppe i 12 brødskiver m masse pålegg, 1 stor grov baguette, 1 eple, middag - stor porsjon, 2 is...ok..og så den sjokoladen i bilen...

OG JEG ER FORTSATT SULTEN!!!!!!

Er det noen andre her som har det sånn innimellom, eller er jeg helt galen? Ammer jo, men det må da være måte på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, helt vanlig for ammende å være mer sultne enn vanlig:) Det er heeeelt lov når man ammer:)

Skrevet

Been there, done that!

Jeg spiste sykehuset ut av budsjett når jeg var der :P

Skrevet

Ja, jeg har det også sånn noen ganger. Kan til og med "spise mannen under bordet". Slik pleier det ikke være. Kjedelig om man har fått seg endel uvaner med matinntak når ammingen en dag vil ta ubønnhørlig slutt.

Skrevet

ja...burde vel trappe det ned gradvis....

(nå har jeg spist 1 pære og en is til...og en tykk brødskive m sjokade..)

Skrevet

I hear you! Jeg har ammet i 5 mnd. og har vært sulten like lenge:)

Skrevet

Dette høres akkurat ut som meg nå ja.... Har absolutt ØKEDØGN!!! Har vært sååååå flink lenge å spise normalt/sunt men nå i 4dager er jeg helt DESPERAT etter sjokolade, mat og mere sjokolade og kanskje litt is og litt til.... UFF DA!!! JA jeg ammer og snuppa er 7mnd. Kanskje mensen som kommer tilbake? Håper bare dette ikke varer lenge for da er bikinisesongen i STOR (eller større, he-he) fare ja....

Skrevet

Økedøgn for mammaer burde det skrives om i bøkene! Så man er forberedt mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...