Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 I dag blir jeg ikke mett. Har spist og spist og spist.. oppe i 12 brødskiver m masse pålegg, 1 stor grov baguette, 1 eple, middag - stor porsjon, 2 is...ok..og så den sjokoladen i bilen... OG JEG ER FORTSATT SULTEN!!!!!! Er det noen andre her som har det sånn innimellom, eller er jeg helt galen? Ammer jo, men det må da være måte på...
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hihi, helt vanlig for ammende å være mer sultne enn vanlig:) Det er heeeelt lov når man ammer:)
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Been there, done that! Jeg spiste sykehuset ut av budsjett når jeg var der
Lille søtnos Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Ja, jeg har det også sånn noen ganger. Kan til og med "spise mannen under bordet". Slik pleier det ikke være. Kjedelig om man har fått seg endel uvaner med matinntak når ammingen en dag vil ta ubønnhørlig slutt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 ja...burde vel trappe det ned gradvis.... (nå har jeg spist 1 pære og en is til...og en tykk brødskive m sjokade..)
Bellen^2 Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 I hear you! Jeg har ammet i 5 mnd. og har vært sulten like lenge:)
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Dette høres akkurat ut som meg nå ja.... Har absolutt ØKEDØGN!!! Har vært sååååå flink lenge å spise normalt/sunt men nå i 4dager er jeg helt DESPERAT etter sjokolade, mat og mere sjokolade og kanskje litt is og litt til.... UFF DA!!! JA jeg ammer og snuppa er 7mnd. Kanskje mensen som kommer tilbake? Håper bare dette ikke varer lenge for da er bikinisesongen i STOR (eller større, he-he) fare ja....
Lille søtnos Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Økedøgn for mammaer burde det skrives om i bøkene! Så man er forberedt mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå