72-modell Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Skal til byen i morgen og vil gjerne vite om noen hyggelige steder, hvor man kan ta med vogn inn og har god mat....
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Kaffistova, ikke langt fra bristol hotel. Det er et "kjerringsted" på mange måter, men er så lett å ta med vogn inn og så har de såå utrolig god mat der. Ellers er Mecca veeeeldig bra, men det er et stykke å gå, ligger ved akerselva, i enden av Torggata mot Grunerløkka
Lille søtnos Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 For en tid tilbake hadde Aftenposten en "test" på barnevennlige steder i Oslo. De som kom best ut som ligger i sentrum er: *Mecca i Østre Elvebakke 7 (som nevnt over) *Egon på jernbanetorget (byporten) *Dolly dimple i stortingsgt 12 *Hard rock cafè i karl joh.gt 45 De fikk pluss blant annet for lekerom og barnevennlige menyer, så det var jo en test med tanke på litt større barn. Likevel er mitt inntrykk av at steder som er tilrettelagt for barn er bedre for oss med småtroll også. Ting er litt mer tilrettelagt. Jeg har ikke selv vært på disse stedene enda, så har ikke personlig erfaring. Nå er det meldt dårlig vær denne uken, men på solskinnsdager er det veldig fint å sitte på en av spisestedene på kirkeristen. God plass og god mat =)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Kjøkken og bar på youngstorget er kjempekoselig men ofte fullt...det er plass til 4-5 vogner inne. Men det har aldri vært noe problem da jeg har vært der. Hyggelig og god mat.
Lille L Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Ja kjøkken og bar er en kjempe fin cafe.. vi pleier ofte og sitte der.. jeg tar med meg vognen altid inn i cafen. Og de har kjempe god mat der:)
Fisk med CV Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg vil anbefale Elite i storgata. Ligger ved siden av Clas Ohlson/rema 1000/Glassmagasinet. Litt borti gata der. Gode sofaer med masse puter innerst i lokalene. God mat og drikke, til fornuftige priser, har de også. Det er plass til vogn ved bordene. De har ikke stellerom, men stort toalett så man kan skifte på gulvet der. Passer best dersom det er snakk om små barn man ammer. Er nok ikke så kult der for de litt større.
Mammasin Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Så har du alltids peppes. Ofte lite folk på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå