søljenes Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Min IKM dag er idag (kanskje imorgen), og jeg har gått og ventet på tanta hele dagen. Har følt flere ganger at hun er kommet, men det har hun ikke. Derimot har jeg ganske mye utflod, som da faktisk har klart å renne gjennom buksen. Hadde lys bukse på meg, og når jeg kom hjem så jeg at jeg hadde en våt flekk midt i skrittet. Dette har jeg aldri opplevd før, og mener da virkelig å huske at jeg har veldig lite og tørt utflod rett før tanta kommer. Hadde dere noe lignende rundt deres IKM dag?
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 At utfloden kan forandre seg ifm graviditet er ikke uvanlig....håper du får drømmene oppfyllt ). Spennende )
søljenes Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Det håper jeg også på Tusen takk for svar, og lykke til med din lille spire
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Hvorfor er du så kvass, Anonym? Jeg tittet også etter tegn før jeg fikk en ordentlig sterk test. La nå jentene få lov til å spørre spørsmål her inne til oss som nettopp har blitt gravide.
søljenes Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2007 Vel, anonym, jeg skal ta test om det kommer til det. Men akkuratt nå har jeg ikke tilgang til det. Noen dager igjen før jeg får inn penger. Og er det ikke det vi har disse forumene til? For å kunne spørre om ting vi lurer på, dele erfaringer og følge hverandre? Smil litt da, anonym
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Oj... Så du har ikke råd til en test? Hvordan skal du få råd til å ha barn da? Det er ikke gratis!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Eg hadde heller ikke brukt mine siste kroner på en graviditets test om så tanta kommer. Tror det er mange som snur på sine siste kroner dagene før lønnen kommer....
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Men i all ......! Vi kan da alle bli blakke! Gå på kranglesiden, Anonym, om du trenger noen å krangle med! Her inne ønsker vi en god tone!
søljenes Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2007 Tuller du med meg? Er det ikke det? Søren.... Mine barn kommer alltid til å ha det de trenger, nettopp fordi jeg er mer fornuftig enn å kaste bort mine siste kroner på noe som ikke er helt nødvendig, slik som en graviditetstest akkuratt nå. Kan fint vente de dagene til jeg får penger, å se om tanta dukker opp i mellomtiden. Synes derimot en smule synd i dine barn, som må slite med en så sur og lite forståelsesfull mor. Men det er da bare meg... Til en annen gang kan du jo prøve å stå for det du sier, og ikke gjemme deg bak Anonym Vennlig hilsen
kariuss Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Helt enig, stakkars barn som har ei så bitter og sur mor... Men de blir vel vant til det også.. Ikke alle som er like blide som oss selv om vi er gravide Kjøp deg en test når du får ingen penger, hu anonyme har jo ræva full av penger og sikkert fått alt hu peker på sia hu ble trøkt ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå