mamma&urokråka Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg er ei jente fra Drammen som har fått vite at jeg er gravid, skal ha baby i januar... Har ingen venninner som har/skal ha baby, siden jeg bare er 19 år.. lurer på om noen har lyst å bli kjent??
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hei, velkommen skal du være Jeg er 21 år, og venter min første nå i september Har heller ingen venner som venter barn samtidig som meg, men har heldigvis ei venninne med en sønn på 1 år. Her er det bare å hive seg rundt å svare på ting du føler for å svare på, og spørre om det du føler for Da dukker nye bekjentskaper opp skal du se Lykke til med svangerskapet
Lukkelukken og bebibror Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Hei hei Jeg vil gjerne Er ikke sikker på om vi skal beholde den lille enda da, men jeg tror jeg vil det Er 19 år og bor i Moss
Lukkelukken og bebibror Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Har foresten termin å nyåret jeg også - tror jeg!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Jeg venter min første lille skatt i november, og er også 19 år gammel=) gleder meg som en unge=)hehe.... gratulerer masse med det lille mirakelet ditt, og velkommen skal du være=)
Fridulf Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Hei. Jeg blir 20, 9 Juni og er fra Hokksund. Jeg får babyen min 18 September. Hvordan går det med deg?
mamma&urokråka Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2007 Så koselig med masse hyggelige svar. det går ganske så bra, bortsett fra at morgenkvalmen begynner å komme lurende. trodde jeg slapp den, siden jeg ikke har fått noe før nå, men neida.. Har vært tidlig ute og kjøpt meg en bok (siden den var på tilbud). Håper bare alt går bra og at jeg ikke mister. Er litt bekymret fordi moren min mistet 3 ganger etter hverandre. vet ikke om det har noe å si men... moro at du er fra hokksund da Rita 19 m/ Frida 18.09.2007<3. Er ikke langt unna det. Lillemeg88,skjønner at du er usikker altså.. Jeg valgte å beholde fordi jeg er i et veldig stabilt forhold, kjæresten min er endel eldre enn meg så han eier en leilighet og er ferdig utdannet. Da blir det litt lettere med en gang.. Har noen dager hvor jeg gleder meg skikkelig, og noen hvor jeg bare tenker: "hjelp!".. Jeg blir så nervøs av og til. sånn som at jeg omtrent ikke får vært alene på et år.. sukk... har ikke så mange venninner så lurer på hvordan de reagerer. om de kommer til å trekke seg tilbake eller hva de gjør...
Lukkelukken og bebibror Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Ja... Har ikke sagt det til alle enda jeg, men bestevenninnen vil jeg skal beholde da Kjæresten og jeg har vært sammen i 7 mnd, han skal kanskje i militæret til høsten, og jeg er ikke ferdig utdannet. Hva har du utdannet deg til?
mamma&urokråka Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2007 Ok. Har bare sagt det til mamma og søsteren min jeg. De lovte å holde tett om det til vi vil si det. Vil vente litt og så hvordan det går. Er jo ikke helt stabilt enda, har jeg hørt. Har ikke utdannet meg til noe, er ikke ferdig med vgs en gang, for jeg droppa ut for 1 1/2 år siden. Har jobbet i barnehage da, og det har viser seg jo at var litt lurt hehe. Skal utdanne meg til yogainstruktør, men må vente to år pga babyen. Trenger ikke vgs da, så slipper å tenke på det. Fram til da, får jeg bare leve på så lite penger som mulig.. Har ikke hatt fast jobb, bare vikar, så får ikke mammapermisjon eller noe som helst.. det er surt.. Hva har du tenkt å utdanne deg til da?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Oki Jeg har også jobbet i barnehage, og det var veldig lurt for meg Jeg går barn og ungdom nå, skal være lærling til høsten egentlig. Men får nå se hvordan det går Har sagt det til mamma og søstern, kjæresten selvsagt og et par venner og noen i klassen Var visst en del likevel det gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå