Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Junior har sovnet og forhåpentligvis så har han tatt natta. Hva gjør dere.... vekker dere barnet før dere legger dere for å gi puppen en siste gang før dere legger dere? eller lar dere barnet sove til det selv våkner, kanskje en time eller to etter at du har sovnet? Syns det er jo dumt å vekke han, men er jo slitsomt å bli vekt etter kort tid....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg vekte aldri min lille for mat..
Lille søtnos Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har latt henne sove til hun våkner. Det er jo dumt å vekke dem for tidlig, plutselig kan det bli en vane =) . Barnet våkner når det er sultent.
Learning to fly Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 min sovner mellom åtte og ni, jeg legger meg seinest 23. Vekker han aldri.. Han sover da til mellom 3 og 5. Vet svigermor vekket sine to klokken elleve for å gi mat, da sov de videre til 5-6.
Hannahs-mor06 Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 hehe..en av oss må jo bli vekket;) tidligere pleide jeg å vekke Hannah i tolv tiden da jeg selv la meg, for å skifte en siste gang (på seng) + amme..men sluttet med det..følte det ble feil å "forstyrre" nattesøvnen hennes..hun kunne våkne etter kort tisd igjen for å "kosedie"..
Grigri m/3 gutter Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Marius legger seg i 7-tida og jeg gir ham mat når jeg legger meg i 11-tida, men han får flaske da, så det er enklere. trenger faktisk ikke vekke ham engang, bare stikker flaska i munne og så drikker han i søvne hvis han sover godt. Jeg vet at hvis han ikke får flaske da våkner han sånn rundt 1-2-3 og vil ha mat, så da gjør vi det sånn heller. Så kan han sove til klokka 6-7-8, hvis han ikke merker at smokken er falt ut midt på natta da...
*Mi tesorito* Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Min sover fra ca 22 til mellom 7 og 0930 om mårra'n...! Spurte helsesøster om jeg skulle vekke han for å amme, men hun sa at så lenge han spiser såpass godt om dagen og vekta stiger fint er det ikke nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå