Gå til innhold

farge på OTH bag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på OTH bagen. Har selve vognen fra før av i rosa, men nå får vi et barn til og trenger da bag'en også. Vet ikke hvilket kjønn det blir. Hvis det blir gutt bytter vi til lyseblått trekk på vognen etterhvert.

Hva syns dere om den fargen som er litt "blålilla". Er den veldig jentete? Er den litt for "knæsj"? Hva med den lyseblå bag'en, blir det guttete? Tror ikke jeg har lyst på sort da det blir litt trist syns jeg, og blått har jeg hatt så mye av fra før av...Syns egentlig rød er fin, men det passer ikke til rosa/lyseblått utstyr. åå jammen meg vanskelig.... Hva med brunt? Tips+synspunkter mottas med takk... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om dette svært vanskelige valget vil være en god trening i evnen til å kunne ta en avgjørelse i løpet av brøkdelen av et sekund, og så stå for det valget etterpå. Akkurat den egenskapen man får mest bruk for i årene som grensesettende småbarnsforelder. Så lykke til med fargevalget!

Skrevet

Hva med mosegrønn? Har den som sportsvogn, og den er nydelig! Passer begge kjønn.

Skrevet

Jeg synes den limegrønne bagen er ganske tøff. Ville hatt enten den eller den sjokoladebrune bagen.

Selv valgte vi svart bag, men jeg har investert i diverse knæsjfargede tepper og slikt for å sprite opp det svarte litt. Limegrønt helseteppe, f.eks.

Skrevet

Brun bag med rosa sengetøy hvis jente eller med lyseblått hvis gutt.

Synes også den mosegrønne 07 fargen er lekker, skulle gjerne hatt den selv!

Skrevet

Jeg har den grønne og den er jeg fornøyd med (den er ganske knall da). Men syns også den gråe/silver-fargen er veldig fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...