gerd Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Når man drar denne opp og ned - skal det vøre tungt og kneppe veldig om dere skjønner? Er redd for å ødelegge... Og nå man legger sammen vogna - gjør man noe spesielt med denne? Fremhjulet - tar man ut pinnen som går gjennom dette når man tar av hjulet? Det sitter også en fjær på denne pinnen - skal denne fjæra være på den sida med hendelen eller på den sida med den svarte skruen? - håper dere skjønner -
gerd Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2007 Og - hva har dere forresten i setet nå? Jenta er 9 mnd.
Smulen Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Kalesjen skal ikke være tung og dra frem og tilbake, men hvis du har klipset den fast i det ytterste hakket kan den bli litt vanskelig. Du må klipse den på helt innerst slik at den sitter stødig, hvis du har gjort dette skal den være greit og kneppe. Kalesjen tas helt opp når du legger sammen vogna. Når du skal ta av fremhjulet trenger du ikke ta av pinnen, du bare løser opp hendelen på siden og drar det fremover fra festet. Det skal være to fjærer på pinnen, en på begge sider, hvis du har bare en spiller det sikkert ingen rolle hvor den sitter. Håper jeg har forklart det noenlunde forståelig :-)
gerd Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2007 Takk! Tror jeg fikk ordnet kalesjen nå, men de fjærene skjønner jeg ikke hvor skal være. Kan jeg ta de av? Jeg skal pakke vogna i den reiseposen som følger med - skal ta fly i natt - skal jeg legge vogna sammen på en spesiell måte? Hva med kurven under?? Beklager maset....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå