Nordlyspar♥ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #26 Skrevet 31. mai 2007 Gratulerer så mye :0) Suuuuger til meg babystøv.... er nå kl 02.53 på IKM dagen(natten).. ennå ikke tante,.... men kjenner ho kommer..... :0(,,,, neste pp blir det den dær hostesafta solvipect eller noe slikt......
tudeluuu Skrevet 31. mai 2007 #27 Skrevet 31. mai 2007 IKM i morgen, og jeg har vært så hissig denne uken.. hodepine, uggen, svimmel innimellom, oppblåst mage, ømme pupper og oppsvulma brystvorter.. Tok en test i morges (en QR), og den ga ikke utslag på noe, hverken kontrollstreken eller teststreken.. huff. det var den eneste testen jeg har liggende....
millymolly&mini Skrevet 31. mai 2007 #28 Skrevet 31. mai 2007 Fortsatt ingen mens! Men fikk ikke de digitale gravidtestene i posten i dag, kjipt. Men får de kanskje i posten på formiddagen imorgen - tester da! Er det mulig å få kjøpt gravidtester på vanlig matbutikk, så kan jeg teste med morgenurin?
skimre Skrevet 31. mai 2007 #29 Skrevet 31. mai 2007 fortsatt ingen TR her heller, men kjenner igjen den murringa i korsryggen så hu kommer vel i løpet av kvelden, som hu pleier.... testa i dag tidlig, påIKM dagen, og den var negativ den også.. får ikke kjøpt tester på matbutikk tror jeg, men det er jo noen kjøpesenter apotek som er oppe til 20.00 da millymilly;) Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!
millymolly&mini Skrevet 31. mai 2007 #30 Skrevet 31. mai 2007 Hadde jeg bare bodd i en storby, sukk:( Men får knipe igjen fire timer i morgen da.... hvis ikke tr dukker opp imellomtiden. Det murrer masse i magen.... Så kjipt den er negativ, mina. Men med ingen tr er det fortsatt litt håp!! Håper tanta holder seg vekke!!! Du tester kanskje imorgen og- om ikke tr dukker opp?
skimre Skrevet 31. mai 2007 #31 Skrevet 31. mai 2007 *hahaha* ja jeg klarer nok ikke dy meg, om jeg skulle være så heldig at hun holder seg vekk;) så spennende å vente på testing du og da, men du vet, morgenurinen holder seg fint i kjøleskapet altså, *hihi* så slipper du holde deg så lenge;)
millymolly&mini Skrevet 31. mai 2007 #32 Skrevet 31. mai 2007 ja, det var lurt!! jeg er jammen treig noen ganger, hi, hi
skimre Skrevet 31. mai 2007 #33 Skrevet 31. mai 2007 *hihi* rimelig treg selv jeg;) vi får høres igjen i morgen da, *krysser fingrene for at tanta holder seg laaaaaaaaaaaaaaaangt borte!!!!*
Nordlyspar♥ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #34 Skrevet 1. juni 2007 Hei hei jenter.... Når er jeg en dag over IKM, og går å irriterer meg over at ikke tanta er kommet... for jeg veeet at hun kommer.... vil bare bli ferdig med henne nå, å komme meg over i neste pp.... trodde hun skulle komme når jeg stod opp i dag, men neida... har bare alle symptomene, og testa jo negativt dagen før IKM.....
tudeluuu Skrevet 1. juni 2007 #35 Skrevet 1. juni 2007 Testen klussa veldig i går, men viste til slutt positivt! Tok en ny i morges, og jeg er virkelig GRAVID!!! Hurra!! Hvordan går det med dere andre?
Nordlyspar♥ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #36 Skrevet 1. juni 2007 Hæææææærlig... gratulerer.. åååå, nå ble jeg så glad!! :0) Så flott at det klaffet for deg, du får blåse litt babystøv over til meg... Som du ser på inlegget over ditt, så går det nok ikke rette veien for meg denne pp.. meeen, jeg kommer tilbake sterkere neste pp. må bare få tanta og bli ferdig med den førs, hehe....
tudeluuu Skrevet 1. juni 2007 #37 Skrevet 1. juni 2007 Masse babystøv!! og det kan jo fortsatt hende at den blir positiv, selv om du testa negativ dagen før IKM.. noen produserer hcg litt senere enn andre! Krysser fingra for deg.. =) Er du fra Tromsø forresten?? (nordlyspar?)
Nordlyspar♥ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #38 Skrevet 1. juni 2007 Takk, suger til meg støvet :0) Er fra Finnmark, og temmelig langt nord i fylket også... En du?
skimre Skrevet 1. juni 2007 #39 Skrevet 1. juni 2007 her kom TR en dag på etterskudd:( så vi får bare hive oss inn i en ny pp........ gratulerer så masse tudeluu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tudeluuu Skrevet 1. juni 2007 #40 Skrevet 1. juni 2007 er fra tromsø opprinnelig, men har bodd i trøndelag og Oslo siden 2000. (bor nå litt sør for Trondheim!) Har masse familie i Hammerfest da.. =)
tudeluuu Skrevet 1. juni 2007 #41 Skrevet 1. juni 2007 Tusen takk =) Gleder meg masse til å bli 2-barnsmamma i februar.. bare krysser fingrene for at spira klorer seg fast!!
millymolly&mini Skrevet 1. juni 2007 #42 Skrevet 1. juni 2007 Grattis Tudeluu!! Håper jeg kommer etter til februarklubben! Venter på hærsens posten, når testene kommer skal jeg teste meg, hjelp - jeg gruer meg!! Mina- Sååå kjipt at tr kom, håper du får positivt neste pp!! Nordlys- håper tr holder seg vekke!!!! Posten kommer vel ikke før i 13-tida, sååå laannge timer å vente. Men jeg har fri fra jobb i dag - tjohoooo.. skriver mer etter jeg har testa!!
skimre Skrevet 1. juni 2007 #43 Skrevet 1. juni 2007 håper du tester posetivt millemolly *krysser fingrene for deg!* jeg er bare i 3 pp, så jeg hiver meg inn i neste pp med liv og lyst! (kan jo late som om jeg er posetiv... *hahaha* ) mannen min syns det vel er helt ok med en ny pp;) hold oss oppdatert!!
Nordlyspar♥ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #44 Skrevet 1. juni 2007 Testet for 10 min. siden. Negativ... :0(... mensmurringene har avtatt, er fortsatt like øm i puppene....
millymolly&mini Skrevet 1. juni 2007 #45 Skrevet 1. juni 2007 Testet nettopp- en digital test og den viste ikke gravid. Da blir det et vinglass eller to på meg ikveld i festlig lag! Tr er ikke på vei! Hadde sannsynligvis el mellom 19-20 mai, så kan være det er litt tidlig å teste! Pleier å slå ut realitivt tidlig på meg, men men. Blir jeg ikke gravid denne mnd, så sutrer jeg ikke. Har nemlig fått noe av fokuset over på jobb- søker i disse dager på ny jobb- og ikke bra å begynne i ny jobb på høsten, på første arbeidsdag med synlig mage! Lykke til dere andre også, det er håp så lenge ikke tr dukker opp!!
Nordlyspar♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #46 Skrevet 2. juni 2007 Der kom tanta.... snufs... men uansett, ønsker dere alle lykke til videre... satser på 6pp
skimre Skrevet 2. juni 2007 #47 Skrevet 2. juni 2007 er vi sammen neste pp også da nordlys? har du ca 28 dagers syklus? lykke til uansett altså!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå