Nordlyspar♥ Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Her er mine.... Men alle er til forveksling lik menssymptomer. Øm på sidene av puppene Klør på brystvorter Sippete Et slags lett trykk i livmorområdet (celleprøve-ubehag-lignende) Mensmurringer når jeg går oppreist. Vel vel jenter, håper det går rette veien. Uansett ønsker jeg alle lykke til
vimsa .-) på overtid Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 har ikm 1 juni jeg, og har vonde pupper, vondt i magen, mye stikkinger i begge sider tisser litt mer enn normalt hodepine... håper håper håper at dette går veien...
millymolly&mini Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Mine er: Lyskesmerter når jeg reiser meg (har kjent dette de to gangene jeg har vært gravid) Håret har falma- uten glød og lite krøller- typiske gravidtegn hos meg Mensmurringer Mer utflod Økt søvnbehov Håper også det går rette veien. Men akkurat nå jobbmessig passer det ikke å bli gravid! Kjenner at temperamentet koker litt for tida, og det er typisk pms - Er det ikke?
Nordlyspar♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2007 Hehe, jo det er jo det. Men det er jo også noe man har når man er gravid. Jeg krysser fingre og tær her.. Kjenner selv at lunta er sykelig kort. Jeg trødde mannen min på hælen på tur inn på rema i dag, og når han kommenterte det.. kjente jeg det boble over... helt unødvendig, men men... Klarte iallefall og ikke bjeffe til han men holdt det inne, hehe... stakkars mann....
Nordlyspar♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 et til symptom..... livmortappen var så langt oppe at jeg nesten ikke fant den, hehe.....
Nordlyspar♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2007 GÅR OPPREIST????? HIHIHI... høres ut som om jeg bruker å gå krøket ellers av tiden, hihihi....
millymolly&mini Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Stakkars mann her og- og jeg har nok bjeffa litt, ja! Forrige gang jeg var gravid hadde jeg vonde pupper og de klødde. Første gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer. Så virker som det er så forskjellig med symptomer fra gang til gang. Men det kan jo være at jeg leter meg i hel på symptomer nå.. he, he Jeg tester fredag - når tester du Nordlys?
Nordlyspar♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2007 Hei Millymolly Trodde jeg skulle klare å holde meg til noen dager over IKM, men det blir vel til at jeg tester i morgen..... er så spent..... Krysser alt jeg har for deg..... Du må rope ut på fredag.. det Skal bli positivt på deg :0)
millymolly&mini Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Håper du får positivt Nordlys :0) Jeg har også lyst til å teste, men bestilte digital cb, og de kommer ikke i posten før i morgen eller tordag, vææææ - gruer meg til å teste, kjenner jeg! Lykke til i morgen, håper det går din vei!!
tudeluuu Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har IKM 1. juni. Ømme bryster, på sidene, litt oppsvulmet brystvorte, (og de er en antydning mørkere), veldig oppblåst mage. Fravær fra premenstruelle kviser, trøtt, hodepine, uggen, hatt mye mensmurringer, og stikkinger i livmora.. Håper og håper! Har veldig lyst å teste i morgen. Sist jeg var gravid testet jeg to dager før IKM, og da ble det svakt positivt! Men bør vel vente, for å ikke bli for skuffa!! TR dukker sikkert opp som vanlig på fredag.. Lykke til dere! Vi må holde hverandre oppdaterte!!
Snupsipus Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Ikm ca 30-31 mai Symptomer: Mensmurring + stikninger Trøtthet Svimmel + litt uvel Skal prøve å vente til torsdag med å teste... .Har liksom ikke tenkt på det før i dag, men nå er pulsen ganske høy ja :-) Er redd for å bli skuffet.
Nordlyspar♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. mai 2007 Ja jenter... nå får vi stase på to streker, kryss, gravid eller hva det står på disse testene. Selv bruker jeg til vanlig Bionexia.. og er spent på om de er å stole på. Men i morgen blir det en qr....
Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 Hei.... Jeg har ikm ca 31 mai - 1 juni, og har prøvd og ikke kjenne etter noen symp. Er jo så redd for å bli skuffet igjen - for tr kommer nok tuslende denne mnd oxo Selv om jeg føler at vi har kost oss masse denne gangen ;o) Har bestilt cb digital i dag, så blir ikke noe testig på meg før de kommer i posten - så sant ikke tr dukker opp før de da......... Håper på et GRAVID altså...... Skal kryss fingre og tær for at vi som venter på en spire denne mnd får det..... Så kan vi juble i kor ;o) Lykke til med testingen, jenter ;o) Håper spiren sitter der den skal nå.... Spent klemz fra:
millymolly&mini Skrevet 30. mai 2007 #14 Skrevet 30. mai 2007 dytter litt opp! Noen som har testa i dag? Snart 4-mamma- jeg venter også på tester i posten- har mest lyst til å springe ned på apoteket, hi,hi
skimre Skrevet 30. mai 2007 #15 Skrevet 30. mai 2007 ÅÅÅÅÅÅÅåååååhhhh, jeg er så spendt! jeg har sikkert tenkt på meg noen symptomer, men jeg har i allefall; -ømme pupper -fravær av menskvisa;) -stikkinger på begge sider av magen, og i lysken hadde veldig ømme pupper sist jeg var gravid, IKM i morgen, sååååå spendt da! Lykke til alle sammen!!!!!
skimre Skrevet 30. mai 2007 #16 Skrevet 30. mai 2007 jo så er jeg litt kvalm og trøtt, og mannen min sier jeg har humørsvigninger til tusen, (men det kan ikke jeg forstå) *hehe*
Nordlyspar♥ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 30. mai 2007 Imorgen er det IKM, ingen tegn til tanta ennå..... tror jeg skal ta en test senere i dag..... :0)
millymolly&mini Skrevet 30. mai 2007 #18 Skrevet 30. mai 2007 Så spennende! Krysser fingrene for deg!!!
Nordlyspar♥ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 30. mai 2007 Testa i ste. Med QR-graviditetstest, og så med EL-test(har hørt at graviditet kan slå ut på dem) Begge var negative... Har ennå de samme symptomene, men da er det nok sikkert den dumme, teite tanta som kommer.... skal banke henne,,,,grrrr.. Men uansett... lykke til resten av dere... krysser fingrene her for alle sammen... !!!
skimre Skrevet 30. mai 2007 #20 Skrevet 30. mai 2007 testa i ste selv... med CB.. negativ, den også... men men, hvis jeg ikke er gravid nå, så fatter jeg ikke kroppen min i allefall, har aldri såååå ømme pupper før mens, og mannen min sier at jeg er aldri i så sprøtt humør.... har ikke helt mista motet i morgen, får se om tanta kommer i morgen eller ikke... *krysser alt som er for oss alle!!!! * tror jeg må vente til fredag med å teste nå, hvis besøket ikke dukker opp i morgen...
Nordlyspar♥ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal sende en spiretanke til deg.. :0)
millymolly&mini Skrevet 30. mai 2007 #23 Skrevet 30. mai 2007 Nordlys og mina - det er fortsatt håp! Krysser fingrene for at det blir positivt for dere på fredag!!
Nordlyspar♥ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #24 Skrevet 30. mai 2007 Takker det samme til deg snuppa!!! :0)
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 30. mai 2007 #25 Skrevet 30. mai 2007 MINE SYMTOMER: Ømme bryster, følsomme brystvorter litt murringer TRØTT! Sliten POSITIV TEST I GÅR- 4 DAGER FØR IKM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så det kan slå ut tidlig jenter! ta en test om dere føler for det, så blir dere kanskje like glade som meg. Min ikm er egntlig lørdag, og jeg testet svakt positivt i går ettermiddag! Ønsker dere alle lykke til!!! Masse babystøv til dere alle**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå