Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at mange barnevogner blir skadet i transport på fly, men hvordan blir det da med transport av et bilsete? Har hørt at man må bytte ut bilsetet hvis man f.eks mister det i bakken. Bagasjen blir jo kastet hit og dit, og kan fort falle i bakken. Noen som vet?

Knotete skrevet, men håper dere forstår hva jeg mener!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg å på!

Skrevet

Da jeg skulle ut å fly snakket jeg med de på babyshoppen, og de sa at bilsete lett kunne skades (også sånn at man ikke ser skaden, men setet er ikke lenger trygt å bruke) dersom det ble sent med baggasje. Fikk tips om å sende setet innpakket i en eske, da kunne man lettere se om setet hadde vært utsatt før støt (og dermed kunne være uttygt å bruke). Nå ble det uansett ikke noe problemstilling, for ved alle flyturene jeg har tatt har jeg fått ha med bilsetet inn i kabinen og hatt det i hattehylla, evt i setet ved siden (da har jeg flydd med South African, SAS, Lufthansa og Norwegian og jeg har hatt med det første bilsetet.) Du kan jo evt vurdere å leie bilsete dit du kommer da?

Skrevet

Tusen takk for svar:o)

Tror jeg rett og slett ringer flyselskapet på forhånd og spør om jeg kan ta det med inn på flyet. Leier nemlig ikke hvilket som helst sete;o)

Skrevet

god ide! Maxi cosi får hvertfall plass i hattehylla =) Er enig at det føles uttrygt å leie bilsete, vet ikke hvilke rutiner bilutleieselskapene har på å bytte ut seter =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...