martine68 Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Denne pp-en har vært så rar. Jeg har sluttet å el-teste så jeg har ikke så mye kontroll lenger. Jeg temper jo men da får man jo resultatet en dag for seint liksom. Jeg har ikke hatt el-slim i det hele tatt denne gangen så jeg har liksom ikke stresset mannen min med "sexpress". Etter å hatt is i magen på dag 10, 11 og 12 i håp om at vi skal spare på svømmerne, overumplet jeg han på morgenen på dag 13. I dag er jeg på dag 14 og jammen steg ikke tempen så mye at jeg tror el var igår. Nå er jeg stålende fornøyd med dosen på el-dagen og kan senke skuldrene igjen. Det er godt å la lysten styre og ikke besettelsen etter en spire. Håper alle får en flott pp slik at vi kan storme over til sofaen. mange klemmer fra
Beth Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Så bra, da! Da er det vel berre å vente på symptoma Sjøl trur eg (??) at eg hadde el i førre veke, (torsdag håper eg, i alle fall hoppa eg på gubben da), og puppene har alt begynt å "røre på seg". Så veldig håpefull er eg ikkje, sidan eg stadig går på tablettar mot senebetennelse, men ein veit jo aldri. Armen er forøvrig noko betre - kjøpte eit støtteband til å feste nedanfor albuen, og det hjelper faktisk. Så kanskje, kanskje... ! Det hadde vore så hyggeleg med samling i sofaen, så det får vi satse på at vi får til. Det må snart vera vår tur nå!!! Klem frå
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Så flott martine ! Med å overumple gubben på mårran,sørget du jo for at svømmerne var klare og på vent når egget slapp på ettermiddagen.Grunnlaget kunne ikke vært bedre.Så da begynner ventingen...Heldigvis er det sommer på vår kant av landet,slik at du kan kose deg i den lange ventetiden. Krysser fingrene jeg Martine )
skifer Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Herlig Martine,du skal se det snart er du som kan fortelle om plutselige symptomer snart...håper for deg Masse lykke til. Klem fra Skifer:)
Agne Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Hørtes bra ut Martine. Nå er den ulidelige ventetida kommet. Vi venter i lag vi da, for tror du ikke at vi fikk oss en omgang i går kveld vi og, jo, han fikk det til....jippi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå