Gå til innhold

Etterrier

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:0)

Jeg kjenner meg veldig igjen bortsett at jeg hadde det slik etter min andre fødsel.

Etterriene var mye verre da enn med den første. Jeg fikk da beskjed på sykehuset om at etterriene ofte ble verre for hver fødsel.

Jeg døyvet smertene med ibux som hjalp litt ihvertfall.

heldighvis går det helt over i løpet av noen dager.

Hilsen lykkelig mamma som

uff...det høres ikke bra ut! Jeg venter nr tre. Var ikke plaget noe særlig av etterrier de forrige gangen, bortsett fra med nr to da jeg fikk en lang en etter ca en uke, som varte i tre kvarter! Vet jo selvfølgelig ikke om det var en etterrie, men den føltes som en lang rie ihvertfall....klarte ikke røre meg... Håper jeg slipper lett unna denne gangen også...men skal vel klare meg uansett....:-)

Hei!

Dette opplevde også jeg etter nummer to.

Ingen som hadde fortalt meg om det og jeg trodde nesten det var en ny fødsel på gang:)hehehe...

De gliste godt på fødene,gav meg smertestillende,varme omslag på magen og sa at det kunne gi seg fortere om jeg prøvde å ligge på magen.Neste gang var jeg forberedt og spurte om dette selv ikke så lang tid etter nr 3 hadde kommet ut:)Ved amming kommer smertene sterkere.Å gud så deilig:)Not:)Men etter et døgn avtar det meste:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...