Gå til innhold

au.... fikk stikkende smerter i underlivet nå i kveld...mest på høyre side


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 10 uker på vei og livredd. Har hatt blødninger tidligere, men ikke smerter slik som nå. Føler meg kvalm og dårlig.

Har vært mye oppblåst i magen i det siste, men denne smerten sitter i livmoren og går litt bak mot rumpa.. Auu

Hva kan det være?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånne stikkinger som du beskriver høres mest ut som bekkenligamentene som strekker seg... Bekkenet skal jo bli løsere og mer tøyelig for å kunne utvide seg under fødselen. Det er veldig vanlig å kjenne dette, særlig på den ene siden i starten av svangerskapet. Pleier ikke å vare lenge. Jeg kjenner det ofte i mild format. Vet ikke mer, og det er jo ikke sikkert det er det...men kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg har det akkurat likt, er også 10 uker på vei, og bekymrer meg for den stikkende smerten i høyre side, det er en ganske akutt stikkende og skikkelig vond smerte (om man kan si det slik). Den varer ikke lenge men kommer innimellom. På meg kommer den mest når jeg strekker meg, og når jeg plutselig må hoste eller nyse. Jeg har hatt både SA og MA og kan ikke huske at det var slik da, så kanskje det bare er positivt? Håpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...