Gå til innhold

Akkurat kommet hjem fra en soneterapi-time...

Anbefalte innlegg

Ja, da var dette også prøvd. Skal selvfølgelig ha flere timer da dette var 1. time og egentlig bare en sjekk på hva slags behandlinger jeg trenger.

Det hun gjorde var å sette akupunktur i hånd og arm, en i nakke og 2 i foten. Så brukte hun kopper på meg, som forresten gjorde sinnsykt vondt. Så scannet hun meg. Er det flere som har gjort dette? Ifølge scanningen så var det ikke noe galt... men hun sa selv at vi skulle ta det resultatet med en klype salt og heller se på dette neste gang.

Fikk ny time den 11.juni..........

Noen som har hatt soneterapi og virkelig fått resultater? Med resultater mener jeg graviditet.......

Takk for alle svar ;)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har forsøkt fotsoneterapi jeg da. Jeg sleit med lange og uregelmessige sykluser og for korte lutealfaser.

Etter 9 mnd med prøving og 4-5 behandlinger så fikk jeg tidligere eggløsning og tydeligvis lang nok lutealfase, for jeg ble gravid. Mistet denne spira og fikk ikke tilbake eggløsning (selv om kroppen prøvde hardt) eller mensen.

Etter nesten 2 mnd så dro jeg tilbake til soneterapeuten og hun fikk satt igang mensen etter 2-3 behandlinger, fortsatte med et par behandlinger: Fikk eggløsning på dag 12 i syklusen og ble gravid på nytt! Venter spent på at resultatet kommer ut i august.

Fotsoneterapien funket for meg! Hun dama løste opp en masse spenninger og jobbet med å få ut slaggstoffer og bedre immunforsvaret, i tillegg til å jobbe spesielt med områdene for livmor og eggstokker. Merket at det skjedde saker å ting i kroppen mens jeg lå der!

Lykke til med behandlinga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...