Tasselur Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Testa positivt i går, etter at jeg ante ugler i mosen pga positive el-tester i fire dager! Trodde egentlig jeg var godt i gang med en ny pp, siden jeg hadde blødninger i 5 dager omtrent ei uke etter forrige el. Har korte lutealfaser, så tr omtrent ei uke etter el var ikke så usannsynlig for min del. Er det noen flere som har opplevd forholdsvis store blødninger tidlig? Er jo litt bekymra, men velger å stole på signalene kroppen gir, og de positive testene. Skal en tur til legen i morgen, håper på å få en ul om ikke så lenge. Uansett så er jeg hoppende glad, gleder meg til tida framover. Oi, må forandre nick! : )
Happy H Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 så arti!!!!!!!!!!grattis grattis og velkommen inn her til oss=) Håper du e komt for å bli!!!
april d. Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer! Det er mange av oss med 'små forbehold' her inne, så du er i godt selskap! Kanskje blødningen var en såkalt festeblødning? Det virker nesten slik, og i såfall er alt bare såre vel. Det er kjempemange som opplever blødninger under svangerskapet, så det behøver ikke å bety noe. Det er bra du skal til legen i morgen, så får vi håpe at han kan berolige deg. Jeg skal krysse fingrene for at alt er i orden med deg og spiren!
Tasselur Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2007 Takk for gratulasjoner og fingerkryssing! Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne på 1. tri! : )
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer så mye fra meg også! Og velkommen! :-]
Lilly 79 Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Hei, og velkommen! Jeg testet på lørdag, 4 dager før IKM, POSITIVT!:-) Men begynte da å blø dagen etterpå, og gjør det enda, nesten som ved vanlig mens. Har ingen god følelse nå nei, men nekter å slippe taket på dette frøet som valgte å slå seg ned. Håper virkelig det er der enda. Jeg var til legen i dag og tok BP, det burde du også gjøre. Jeg får vel resultatet innen en uke, tror jeg. *hjelp* Blør du mye eller? Klem
Tasselur Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2007 Heisann Sam. Jeg blør ikke nå lenger, gjorde det i det som tilsvarer uke 4. Men var en god del blod i 5 dager, trodde det var tr! Skal til legen i morgen, og har tenkt å be om blodprøve,ja. Håper det går bra for oss begge, jeg velger å se optimistisk på det! : )
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Krysser fingrene for deg Tasselur xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ) Morsomt å se kjente nick fra BliGravid ))) Jeg slår til med å gratulere deg såååå ¨masse med en liten spire )
Tasselur Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2007 Hei og takk for gratulasjoner! Var en tur hos legen i dag, hun var ikke så veldig bekymra for blødningen min. Skal ta blodprøve i morgen og til uka, så da blir ting litt sikrere. Men kroppen min sier graviiid! Så jeg stoler på den. : ) Synes også det er morsomt å se igjen dere som tok steget til 1. tri mens jeg var på Bli Gravid. Litt som å møte gamle kjente. : )
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Så flott da Tasselur, flink lege som tar blodprøver og faktiskt sjekker hormonøkning ) Lykke til videre ) Og ikke la deg skremme av alle skriveriene her inne på 1 trim, du har jo erfaring fra sidene heldigvis )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå