Gå til innhold

hei jenter:))

madammen med tulla og fødeklar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

mulig jeg bare er touchy men hun har skaffa seg masse nye venner, ny type som hun snart flytter sammen med og har alt på g liksom..

så drasser jeg mine hovne føtter inn til byen for å møte henne da... alt jeg får er kjeft for at jeg ikke ringte flden i natt.. og furting for at jeg prøver å fortelle henne at det er kanskje litt forhasta å flytte sammen med en type hun har kjent tre uker ... så blir hun sur for at jeg forteller henne at det er ikke bare bare å ringe føden når man er usikker og at sånn blir det nok til henne å.. nei for hun hadde garantert ringt uansett for tenk.. fint for deg tenker jeg da men jeg vet det ikke er så lett!!!

så presterer hun å sitte på msn etterpå å furte da og skal rasere mitt gode humør dær jeg prøver å få henne til å cheer up med å minne henne på alt det som er bra i livet hennes...og jeg bare hallo damen.. hun misunner meg nemlig at jeg skal ha barn, vel jeg misunner henne å ha alt så bra som hun har det... ååååh humøret mitt stakka av gårde da til slutt ..:(

nei vi får håpe du blir skikkelig gammelost i kveld og føder den ungen snart:D:D

huff det hørtes ikke noe sjekt ut!! trenger ikke gjøre deg deppa og sur da.. herlighet!!

prøv å ikke bry deg...

(er ikke lett vet det..)

Sender en klem... håper det hjelper litt!!!

Ja håper hun kommer i natt.. det hadde passet meg fint;)

hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...