Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble så glad på dine vegne!

Du hjalp meg så mye i går - og så er du gravid selv!!

Hurra!!!!

Når har du foreløpig termin? Ut i fra siste mens og EL har jeg 7. februar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Bris med februarmirakel :)))!!! Så koselig at du husket meg fra i går, var så spent på hvordan det hadde gått med deg. Og så er det jo veldig morsomt at jeg faktisk havna i samme situasjon som deg, med positiv el-test og så positiv g-test! Hihi, og jeg som skrev at jeg ikke hadde noen erfaring med det! Så feil kan man ta. ; )

Det ser ut som om jeg har en foreløpig termin 29. januar, ut i fra at siste el (og det var iallefall el!) var 6. mai. Åååå, så gøy dette skal bli! Jeg håper at alt er ok selv om jeg hadde blødning ei uke etter el, velger iallefall å se positivt på det. : )

Har snoket meg over på 1. tri, men vet ikke helt om jeg klarer å slippe Bli Gravid riktig ennå. Har du noen symptomer, da? Jeg er uggen, vondt i hodet og trøøøøtt. *Glis!!!*

Skrevet

Ja, da har vi jo termin med bare noen få ukers mellomrom.

Nei, ingen spes tegn. Det eneste er mensverk som kommer og går innimellom. Ømme pupper, men ellers ingenting!

Så moro at du også fikk positiv EL-tester! Tipper tankene svirret med tankte på innlegget mitt litt tidligere...

hihi :)

Skrevet

Jepp, jepp, skal ikke se bort i fra at jeg ble inspirert til å ta en g-test! ; )

Mensverk glemte jeg å skrive, det murrer og murrer der nede. Men litt annerledes enn vanlig mens, vanskelig å forklare hvordan. : )

Skrevet

Ja, da blir det en spennende tid foran oss!!!

Får håpe vi får følge hverandre hele veien :)

Så ses vi på 1., 2. og 3. trimister!!

:)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...