jente08&jente2010<3 Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Velger å ikke være anonym:) Noen her inne som har opplevd at de vennene som ikke har barn ifra før trekker seg mer unna deg når du forteller at du er gravid? For meg er det enten eller, noen er sånn overivrige, mens andre bare trekker seg unna...hvorfor? klart, selv om vi er gravide, er vi jo ikke intressert i å sitte å snakke om baby hele tiden, hvis det er dette de tror at vi gjør?? eller er det bare jeg som har helt merkelige venner??
Happy H Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 neida,d der e ganske vanlig.. sånn hadde eg d når eg ble gravid m førstemann. akkurat som vi plutselig va på 2 forskjellige planeter. og etter babyen kom ble d faktisk endå verre.hehe... nokken takler ikkje d der før de sjøl får barn,andre tenker at no kan vi ikkje drikke og festelengre derfor blir vi heller ikkje inkludert.. e jo absolutt ikkje mulig å komme dru på fest.hehe.. nei d e ikkje godt ¨å si koffor folk blir sånn! men du merker kem som e skikkelige venner då hvertfall=)
jente08&jente2010<3 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 ja..skulle nesten tro de mener man ikke kan være sosial og ha det gøy selv om man er gravid?? dette er jo velig rart, men som du sa Happy H, det er som man er på to forskjellige planeter... ja...man finner ut hvem som er venner og ikke venner ja:)
Happy H Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 ja d eneste vi ikkje kan gjøre som gravid e jo å drikke..men d e vanskelig å skjønne for nokken. kanskje d skyldes litt misunnelse og, d e ikkje godt å si. nei du får bare overse de, og kose deg m d lille mirakelet du har i magen!!=)
jente08&jente2010<3 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 ja... er sånn jeg tenker oxo:) man må bare det:) lykke til med ditt mirakel også
Miamamma Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg er faktisk litt spent på en litt lignende situasjon. Vi har jo riktignok en sønn allerede, og de fleste vennene våre har jo barn nå. Men det er gruer meg litt til, er å fortelle familien om det (skal vente ei lita stund ennå). Søstra mi og mannen hennes "stod fram" som ufrivillig barnløse da sønnen vår var baby, og dette er den første babyen i familien etter de fortalte det. De har vært gjennom prøverørsforsøk uten å lykkes, og de ønsker ikke å adoptere, så de har nå innfunnet seg med at de sannsynligvis ikke får egne barn. Tror jo det skal gå greit, men det blir litt "gladtrist" å fortelle det til dem... Hvis dere skjønner?
jente08&jente2010<3 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2007 huff, ja...er ikke sikkert det blir like lett å fortelle nei....!!! men som sagt, blir vel en gledelig nyhet uansett tenker jeg:) for alle parter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå