2 prinsesser og 1 prins <3 Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Begynte å blø litt i gårkveld. Når jeg tørka meg i mårrest var det en litt stor blodklump på papiret....Kan jeg ha mistet? Har ikke blødd mere i dag...Erfaringer? Er 11 uker på vei..Ingen smerter...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 hvis du ikke har noen smerter eller ikke blør mere, tror jeg ikke det nei.. men du kan jo alikevel ringe legen.. men tviler sterkt på at du har mistet....
2 prinsesser og 1 prins <3 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Skal til legen i morgen:)
Happy H Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Av erfaring tror eg ikkje du har mistet. men anbefaler deg å slappe helt av og ringe legen! Du kan være i fare sonen for å miste. mitt første svangerskap hadde eg blødningr hele veien m jevne mellomrom, begynte i uke 9. men d gikk kjempe fint, fikk ei stor flott jente!!=) eg hadde en SA i uke14. d begynte m brun utflod i 2dager før eg startet å blø. hadde ikkje ondt i starten men etterhvert fikk eg kjempe ond i magen, nesten som rier. fikk sammentrekninger og d kom mye ut. store klumper på størrelse med håndflaten. ellers blødde dmasse som en kraftig menstruasjonsblødning. så du merker d om du mister, d e ikkje til å ta feil av. blødde i 2uker etter SA. Ring legen så får du nok komme på UL for å sjekke at alt e fint m den lille!!! Siden du ikkje har blødd mer idag tror eg dette vil gå kjempe fint=)
mucha Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 jeg hadde en blødning i helgen,så også en liten klump. gikk til legevakten,å de sendte meg til ullevål for ultralyd. Der fikk jrg se mitt lille vidunder med bankende hjerte!! Legen antydet at det kunne vært en tvilling der,som i et veldig tidelig stadie hadde sluttet å utvikle seg.å at dette kanskje var grunnen til blødningen. Jeg er 8+6 i dag...alt gikk bra,å det gjør det nok hos deg også!!! ønsker deg masse lykke til fremover!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå