Gå til innhold

Finnes det håp nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 9,5 mnd gammel og blir fortsatt ammet. I det siste har det blitt mer og mer biting og mindre og mindre amming. Lurer på om hun rett og slett er lei. Jeg har prøvd det jeg vet om av råd. Trekker henne kjapt inntil puppen og holder litt, men alt som skjer er at hun begynner å le (hører henne fnise fra langt inni puppestellet et sted), og det er jo helt mot sin hensikt. Noen ganger brøler jeg ut, for det gjør jo j*vlig vondt, da skvetter hun til. Det er rett og slett ikke så utrolig moro lenger.

Er det noe annet jeg kan prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- det gikk over her i allefall- men dessverre ingen gode råd - kan du se når det kan komme til å skje - som på slutten eller biter hun ved tillegging og? -Regner med at melka renner som før.. eller kan utdrivningen ha blitt treg?

Skrevet

Heisann, Blommers.

Hm. Nei, utdrivninga er vel ikke noe særlig treigere, og hun biter helst etter hvert i måltidet, ikke med en gang. Som sagt virker det bare som hun går lei. Men nå har hun jo fått utrolig mye tenner også, da. Det skal egentlig godt gjøres om hun klarer å forhindre at jeg kjenner dem.

Får se hvor lenge jeg gidder videre. Kanskje ordner det seg igjen, kanskje ikke. I så fall er det ingen krise, hun begynner å bli stor nå.

:)

Skrevet

jepp - blitt stor nå- ingen krise om du må slutte !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...