Tasselur Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg tror jeg drister meg til å skrive innlegget jeg har gledet meg lenge til å skrive! Hadde el 6. mai, og fikk blødning ei uke etterpå som jeg trodde var mensen (har kort lutealfase). Så begynte derfor å teste for el igjen sist onsdag da det kom endel murringer og slim. EL-testene ble sterkere og sterkere utover uka, og på 4. dag med positive el-tester måtte jeg jo bare ta en g-test. Og den var positiv! Tok en ny i dag tidlig som var enda sterkere!!! Litt forsiktig glede her siden jeg blødde ganske mye i 5 dager, håper legen kan berolige meg litt i morgen. Men velger å glede meg likevel, jeg har iallefall mange tegn på at jeg er gravid! : ) Babystøv til alle som vil ha! ****************************************************************************** ******************************************************************************* *******************************************************************************
jiha Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Åååå så gøy=D=D grattulerer sååååå masse!! Håper spiren klorer seg fast! Lykke til! (håper jeg kommer fort etter;) ) grattulasjons klemmer fra meg=D
jiha Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 kommer med støvsugeren foresten.. suge suge babystøv;)
Bitteliten mor:) Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Juhu, gratulerer så mye Tasselur!! Snapper med meg litt babystøv, og håper jeg kommer listende etter deg om 10 dager;) Go klem:)
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 ÅH! Så heldig du er! :-) Gratulerer! Suuuuger til meg det som er igjen av babystøv. :-)
Tasselur Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2007 Så koselig med gratulasjoner, også til lille meg, snufs. : ) Sender avgårde en stor dose babystøv til, for å være sikker på at det rekker til alle! ******************************************************************************* ********************************************************************************* *********************************************************************************** ********************************************************************************** ******************************************************************************
tudeluuu Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer!! Så utrolig gøy =) Håper jeg kan joine deg i februarklubben om ikke mange dagene =)
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer! Kom deg inn på 1. tri - trenger flere glade sjeler der inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå