Mitzy Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg hadde SA 4. mai. Hadde sex igjenca 20 dager etter da var alt bra. Tok en el test for moroskyld ett par dager etter da jeg oppdaget slim da jeg var på do og den var positiv. Har jo tenkt og vente ett par mnd minst før jeg prøver igjen. Så holdt meg unna ei stund etterpå. Men har jo hørt at sædcellene lever der noen dager etter så fikk jo litt noia. Trodde ikke at EL skulle komme på lenge og i nattens hete..ja.. Har ingen symtoper så har nok gått bra...kanskje..er vel litt tidlig ennå.. Men til dere som har hatt SA/MA så kan EL komme fortere enn man tror hos noen:)
Mitzy Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. mai 2007 Ehh...fortsatt positiv EL test idag jeg. Er kroppen min blitt helt rar? Jaja, kjett for typen da,hehe..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 El kan holde på noen dager - dvs at den prøver og prøver å slippe egget, men får det ikke helt til, så derfor positive el-tester dager på rad. Jeg hadde en MA, og vi fikk vite at vi kunne hoppe i høyet bare en uke etter utskraping, så hvorfor vente? Det kan ta tid å bli gravid, og jeg tenker at får jeg en ny SA/MA så får jeg det, og så er det bare å prøve igjen. Og får jeg tre SA/MA på rad, så blir jeg utreda. Så vi skal bli gravide, dermed basta!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 tror nok eggløsningstester også vil bli positive dersom du er gravid, så kanskje du burde ta en graviditets-test for å være sikker...? (siden du har fått flere positive EL-tester tenker jeg på) Alle kropper er forskjellige, så selvom mange venter ukesvis før de får EL og mensen igjen, så er det jo andre som får det raskt tilbake.. kommer sikkert litt ann på hvor langt du var på vei også
Mitzy Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Har tatt graviditetstest og men den var negativ. 3. juni regna jeg siden sist EL. til forventa mens. Men nå er jeg neimen ikke sikker. Skal jeg regne 14 dager fra idag da? Har alltid nøyaktige EL . også etter MA i Januar men etter SA nå i Mai så er vel kroppen min på utur..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Regn 14 dager fra siste positive el-test. Da får du ikm datoen. - ønsker du å bli gravid, så lønner det seg å ha sex dagen etter positiv el-test - da skjer eggeløsningen!
Mitzy Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2007 Nei, prøver ikke og bli gravid ennå men satset på sikre perioder og hold meg unna en ukes tid da jeg fikk positiv EL test:) Har mista 2 ganger siden januar så tenkte og vente. Men ble bare litt forundra at jeg nå har hatt 2 positive EL tester på 1 ukes mellomrom. Har holdt meg unna siden første positive test. Får prøve EL test i morgen tidlig og og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå