spurvemamma Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Hei Venter barn i august og har lyst på vogn med 3 hjul (lett i bil osv) Har sett på quinny freestyle og easywalker. Hvilke anbefales? Andre tips?
allegodeting e 3:) Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hei!!Har lest litt innpå her og prøvd i butikken,vi har kommet fram til tfk,den blir liten i bilen og ikke særlig tung,ew virker grei den og,den er noe lettere enn tfk...personlig ville eg ikke hatt quinny synst den virker for brei mellom hjulene pluss at den er tyngre og løfte inn og ut av bil,har du en litt liten bil må du ta av ett hjul..den er ikke noe for meg nei..lykke til med valget:)
allegodetingertre Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Vi har OTH, veldig fornøyd, lett og god å trille, fin bag.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Har selv EW sky og er kjempe fornøyd... stor bagdel samt lett ( 9kg)og liten når du skal folden den sammen... har noe venninner som har quinny og de angrer veldig på kjøpet av den..den er nesten like bred mellom bakhjulene som på oth TVILLING vogn.. vi måtte le når vi så dette pluss at den har veldig lett for å tippen hvis du henger for mye på styret ,kalasjen bråker skikkelig har jeg hørt.. lykke til
spurvemamma Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Takk for svar. Tror nok det blir easywalker på meg ja. Har lest litt rundt og tror som dere at den er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå