Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kom min vakre datter til verden. Det ble keisersnitt etter svangerskapsforgiftning, så lykken var litt redusert de første dagene. Men nå er hun snart 6 uker og livet er godt!! Som alenemor går det fint, har hatt masse hjelp av venner og familie den første tiden, men klarer mesteparten selv. Alle har vært kjempepositive,jeg har vært åpen om at hun er et donorbarn hele veien, og det er jeg glad for.

Så gled dere alle gravide og alle som blir gravide, det er det største av alt:-))

Er ikke så mye her inne lenger (blir lite tid til surfing..) men lykke til til alle prøvere. Kikker innom iblant for å følge med.

Skrevet

Gratulere så masse...det er en herlig og slitsom periode...Lykke til med fremtiden til både deg og den lille...

Skrevet

Gratulerer med ei lita tulle :) En veldig hyggelig nyhet for oss her inne som ennå jobber med saken. Kos deg og nyt tiden !

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta.

Skrevet

Gratulere så masse. :)

Skrevet

Gratulerer så mye. Tøff start, men da er det fint ting går bedre nå da:)

Kos dere masse, og lykke til vidre!!

Skrevet

Gratulere så mye! Ja, vi gleder oss til vi også! Synes allerede det er en fantastisk opplevelse.

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta! Det er så koselig å høre fra dere som har fått baby også. Håper alt går bra framover og at du får tilbake energien. Kos deg med babyen og sommeren!

Hilsen familien planlegger.

Skrevet

Gartulerer med ei jente. Kos deg masse :-)

Skrevet

Gratulere sååå masse med jenta! Kan tenke meg det er fryd og gammen i huset nå ja. Koselig at du stakk innom :)

Skrevet

Gratulerer masse med lillejenta!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...