Gå til innhold

Brystvegring/puppenekt - når gi opp?

Anbefalte innlegg

Hei, sønnen min på 12 uker nekter plutselig å ta brystet. Har vært slik i 5 dager. Jeg prøver med bryst hver gang han skal ha mat, men gir mme på flaske når han ikke vil ha, og pumper ut noe i tillegg for å holde produksjonen oppe i tilfelle han plutselig er intr i bryst igjen. Har noen av dere som gir flaske opplevd dette, og var det grunnen til at dere sluttet å amme? Jeg er utrolig usikker på hvor lenge jeg skal prøve å få ham til å ta brystet igjen, før jeg gir opp helt... Noen erfaringer, innspill eller råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9445844-brystvegringpuppenekt-n%C3%A5r-gi-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei :) ville bare fortelle deg at min gutt var slik... hele veien. så jeg pumpet meg m el.pumpe i seks uker slik han fikk min melk... men d tok ca 6 timer i døgnet... så jeg mistet m han og alt annet rundt meg... så nå lever vi bra alle sammen og han drikker mme :)

var tungt å svelge i begynnelsen men holdt på å miste hodet en stund... ( sto bla. opp for å pumpe meg om natten før han våknet slik han fikk melk)

ja d er d som skjer! denne tiden ( og self videre og) er jo tiden for glede og hygge... du må tenke over hva du vil... når jeg bestemte meg omsider å slutte m pumpingen ble livet noe helt annet... gutten min ble roligere og. han merket nok stresset. og jeg og pappa hadde d bedre :)

lykke til... du har min støtte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...