Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her inne og jeg er litt inne på tanken til å dra til Danmark.. Jeg har to gutter fra før med min ex, så jeg klager ikke akkurat...men det er noe med det at jeg har alltid sagt jeg vil ha tre barn...men blir det annerledes dor meg siden jeg har barn fra før enn de som ikke har?? jeg er inne i et forhold med ei jente nå og vi har vært sammen i tre år nå..Jeg må si jeg er forferdelig egoistisk, for jeg vet at jeg ikke hadde tatt hennes barn som mitt eget, hvis hun skulle føde det nå...hvorfor er det slik??er det fordi jeg har to fra før eller hva??jeg er 32 år, så jeg har vel ikke statistikken på min side..vi måtte ha insiminasjon med den siste gutten vi fikk også, fordi vi fikk det ikke til. jeg ønsker meg jo så ei lita tulle også, selv om jeg vet at man ikke kan garantere det, så jeg blir glad så lenge det er velskapt.. noen som vil gi meg noen tilbakemeldinger??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9445792-hello/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"...Jeg må si jeg er forferdelig egoistisk, for jeg vet at jeg ikke hadde tatt hennes barn som mitt eget, hvis hun skulle føde det nå..."

Ikke bare er det egoistisk det du sier, det er for meg i tillegg uforståelig.

Er det DU alene som skal ha et barn til, eller er det DERE som skal ha et barn sammen?

Om det er du alene som er inne på tanken om et tredje barn er vel det litt rart, i og med at du er i et forhold.

Om det er dere skal ha et barn sammen, og du sier som jeg har sitert deg over - syns jeg virkelig du skal vurdere hele barnprosjektet en gang til, i allfall burde samboeren din gjøre det.

Jeg skal bli mamma sammen med samboeren min, og det er for meg helt vanvittig det du sier om ikke å ta hennes barn som ditt. Barnet vårt er VÅRT selv om det er min samboer som bærer det fram, det er MITT barn fordi vi er sammen om barnet. Ikke for å være ufin, men jeg kan ikke fatte at man kan ha en sånn holdning som det du har.

Minstegutten din, som du måtte insemineres for å få, er det med sæd fra din x eller fremmed sæd, og er han i fall like mye din x`s barn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9445792-hello/#findComment-9447436
Del på andre sider

ja jeg sier jo at jeg ikke forstår det helt selv...det ble brukt min ex mann sin sæd, og ja det er like mye han sitt barn som mitt..

Jeg vet det ikke er rettferdig, men er ærlig om hvordan jeg tror at jeg kan reagere...bedre det enn å lyve?? Kanskje fordi jeg har vært i et hetero forhold lengre og der er det jo jeg som må bære frem barnet...

Jeg ville ikke ha satt igang noe uten at vi er enige, ville bare høre om det var noen andre som følte det samme og få andre sine synspunkter..

Syns ikke du er ufin, setter pris på din ærlighet. hadde hun hatt barn fra før hadde det vært annerledes tror jeg, men jeg kan ikke si at jeg vet hvordan jeg hadde taklet det, for jeg VET ikke... jeg mener ikke å være ufin mot dere som syns det helt greit...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9445792-hello/#findComment-9449040
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...