Nicita73 Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Han sover en urolig søvn, vært på legevakten, han hadde dobbeltsidig ørebetennelse og en sprukken trommehinne. Han har sutret og vært helt håpløs siden 17 mai, jeg har trodd det har vært tenner, og irritert meg enormt over denne sutringe. Så har han sutret med god grunn. Har så dårlig samvittighet for min korte lunte under all denne sutringen. Grunnen til at det var ekstra ille i dag var at trommehinnen sprakk, stakkar liten, han gråt så hjerteskjærende. Godt vi tok turen på Legevakten. Men nå kaster han opp medisinen, venter på at legen skal ringe, må nok få en annen type. Stakkar lille gutten min.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 uff stakkars liten. Er så vondt å se de små ha det vondt. Håper han blir bedre snart stakkar
mamma&piratene Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Uff, det er ikke lett å forstå de små! Bra du dro til legevakten da. Håper han blir fort frisk, god bedring !!!
katoes Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Uff, stakkars liten. Og stakkars mamman hans. Ikke moro for henne heller..... Får håpe nye medisiner gjør susen. God bedring
Lille søtnos Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Ikke alltid lett å vite hva det er når de er i ulage. Ikke rart man selv har litt mindre å gå på innimellom heller. God bedring til den lille gutten din =)
melinda Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Huff, ikke gøy når de små har så vondt. God bedring til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå