Gå til innhold

Hjertelyd???


Mc Mum

Anbefalte innlegg

Når fikk dere høre hjertet til nurket slå?? Er 8+3 og skal til jordmor i morgen.Venter nr. 2,men forrige gang var vi på så utrolig mange ultralyd timer,at jeg ikke husker når vi fikk høre hjerteslagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist svangerskap fikk jeg høre hjerteslag med doppler i uke 13. Ble helt på gråten:) Jordmora her bruker bare sånt horn å høre i.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1 og skal til legen på torsdag, som hun sa, det er ikke sikkert vi hører hjertelyd, men det er ikke pga MA men fordi det er for tidlig, og fosteret kan ligge slik at det er vanskelig og høre...

 

men trenger ikke bekymre deg, fordi hjertelyd er det, men rundt uke 14 kan du høre det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 11 med min andre. Jeg har enda ikke fått høre noe, har kun vært på kontroll 1 gang og det var den første med innførelse av papirer og slik. Slapp undersøkelse, men tok blodtrykk osv. Skal inn igjen i uke 14 så da kan det jo hende at han hører etter hjertelyd.

Jeg skal kun gå til lege denne gangen og ikke jordmor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er vanlig å lytte etter dette i uke 14. Men jeg fikk høre den i midt i uke 11 med førstemann. Det var fordi vi trodde jeg var tre uker lenger på vei. Så jeg tror de kan høre det før, men venter til uke 14 fordi det da er stor sannsynlig for at man hører den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så forvirret over dette jeg.. fordi, mange skriver de har vært tidlig og hørt etter lyd, og sånn.. noen skriver de har vært der mellom uke 11 - 14 og funnet ut at de hadde en MA i uke 5,6,7 eller noe.. er dette så bra da? merker man ikke en MA ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...