Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Da jeg ble gravid med førstemann fikk jeg liten blødning 12 dager etter eggløsning som jeg først trodde var mensen, men da det var så lite testa jeg og fant ut at jeg var gravid. har hatt småblødning nå i 3 dager og fikk det akkurat 12 dager etter eggløsning. hadde det vært mensen hadde den kommet nå, men vært mer. tror dere jeg er gravid? er sliten og litt uvel på kvelden.
april d. Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hm.. Det er litt påfallende at du har det slik som sist, og man kjenner jo sin egen kropp best. Jeg tror jeg ville ha tatt en test hvis jeg var deg. Håper du at du er gravid?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 det hadde ikke passet helt, men vi hadde blitt kjempeglad. er bare det at vi akkurat no befinner oss på ett sted hvor det ikke er tester å få kjøpt. får vente en uke. blir spennende. HI
april d. Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Ja, da forstår jeg at det er ekstra spennende! Jeg fikk selv symptomer veldig tidlig etter unnfangelse, så det er absolutt mulig, mener jeg. Jeg håper du gidder å ta deg tid til å skrive inn her med en oppdatering når du har kommet deg tilbake til sivilisasjonen, og har fått tatt en test. Later,
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 forrige gang var jeg akkuat 4 uker da jeg testa og da hadde jeg hatt mistanke lenge.
april d. Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Jeg vet ikke helt når jeg hadde eggløsning, men kjente symptomer som humørsvingninger og vondt i korsryggen bare et par dager etter at jeg SKULLE hatt el.. Jeg beskrev hva jeg hadde opplevd her inne, og da fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig så kort tid etter evt. befruktning. Moren min har fortalt meg at hun gikk inn til nabokona og annonserte at hun var gravid igjen DAGEN etter at jeg ble unnfanget, så jeg tror absolutt at det er mulig. Hun visste det instinktivt, og det gjorde også en venninne av meg. Jeg tror det skjer med ganske mange, men man hører jo også om personer med såkalte 'falske' svangerskap hvor de overtolker ethvert symptom som en indikasjon på graviditet. Det gjelder vel neppe deg. i hvertfall, siden du forteller at det ikke er helt optimalt med en ny baby på gang nå. Det blir spennende å se om du har tolket kroppens signaler riktig!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 blir spennende ja. kjenner godt eggløsning, men vet ikke når jag hadde forrige mens pga at jeg slutta på pilla i beg. av mai da jeg hadde blødd av og på siden før påske. svigermora mi begynte med morgenkvalme fra dagen etter at samboern min var laga så det er fult mulig å kjenne det tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå