Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, i dag har jeg hatt VONDT i halebeinet! Hver gang jeg har satt meg ned har det kjentes ut som om jeg setter meg på en trestokk... Dersom dette er et symptom, er det nytt for meg. Hører jo om andre som har dette, men jeg er ganske uvitende om saken.

Ellers har jeg litt blandede feelings nå. Soppinfeksjonen er på plass (som vanlig), og det stikker i puppene. Av og til.... og så har luktesansen blitt skjerpet. Uggen i magen til tider, men ikke så mye.

Kjenner at det kribler i magen av spenning, blir nesten lammet i kroppen av håpet som gror, men så var det dette med å holde seg realistisk, da. Rart med at ønsker og håp stadig utkonkurrerer disse ubudne gjestene som heter realisme og logikk. SKAL ikke håpe for mye, men klarer pokker meg ikke alikevel. Spiser det jeg skal spise, gjør det jeg skal gjøre og oppfører meg som jeg skal. Vanskelig da å ikke ha troen. Og enda er det mange dager til IKM.

Så dersom det kommer mange overmodige og håpefulle innlegg fra meg, får dere bære over med det. Og en eventuell nedtur igjen.

Jeg gleder meg med alle som skriver om positive tester! Håper for alle at dere får flotte 9 mnd, og ikke minst et fantastisk liv med de små! Det er oppmuntrende å lese hvert eneste YES, POSITIV TEST!, da vokser håpet mitt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...