Hannahs-mor06 Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Noen som har den?? kjøpte den idag, får ikke motoren til å virke..ingenting skjer når jeg trykker på ON knappen..uff, noen som har erefaringer med den??
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg kjøpte en for tre år siden, skal aldri bruke igjen!!! den var så hard mot brystvortene mine at jeg blødde nesten annenhver gang jeg pumpet (og jeg pumpet for hvert måltid) Min funket heller ikke med batteri, byttet og fikk en ny, som heller ikke funka så godt på batteri, så jeg brukte kun strøm på den. (gadd ikke bytte mer når jeg likegodt kunne bruke strøm) Har kjøpt avent manuell pumpe nå, men fullammer så jeg har enda ikke brukt den annet enn å "lette på trykket".
Hannahs-mor06 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Takk for svar;) uff, blir sååå skuffet assa, når man kjøper noe som ikke virker!!!!
Januarjubel! Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 ooops, kjøpte den nettopp! Håper det fungerer, ble lovet at jeg kunne returnere til butikken hvis jeg ikke var fornøyd...Skal prøve den senere, og gi beskjed:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 hva kostet den ny? en betaler jo for kvalitet
Hannahs-mor06 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2007 den kostet kun 298 kr, MEN den virker ikke...skal kun bruke den ett par ganger, og derfor jeg kjøpte den billigste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå