Gå til innhold

Snufs.. Hva skjer?

Lilly 79

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt på lørdag, RD 10. Krysset var like blått på begge linjer.

Samme dag, fikk jeg en del brune crinoneklumper, som ei beskrev det her inne, lignet kaffegrums.

På kvelden dagen etter, RD 11, begynte blødningene. Ikke like mye som ved vanlig mens, men nesten.

Stoppet opp litt i går på RD 12, men i dag har det kommet litt til.

Har jeg mistet nå? Satte inn bare ett egg, og jeg ble jo så glad!

Testet på nytt igjen i dag på RD 13, ikke morgenurin, og det er fremdeles positivt.

Har vært å tatt bp i dag, men får ikke vite noe før om ca 4 dager, fikk jeg beskjed om. Fikk ikke komme inn til legen engang, hun sa de måtte sile hva som var akutt eller ikke.

Jeg er så kjempelei meg!

Fortsetter under...

Hei

Jeg har ikke opplevd det samme som deg, men jeg vet at mange har hatt blødninger og likevel har det gått bra. Skal krysse fingre for at spiren fortsatt sitter der den skal! Vet ikke hvor lenge hcg sitter i kroppen... Håper svaret på blodprøven viser at du fortsatt er gravid og at dette går bra!

Lykke til!

Huff, det er ikke greit å gå og ha det slik... Jeg krysser fingrene for at det bare er en litt kraftig festeblødning! Jeg hadde en dag (var vel ca. 15 -16 dager etter innsetting), hvor jeg fikk en rosa blødning, så litt mørkt blod og så rosa igjen resten av dagen. Et helt døgn altså. Var selvfølgelig nervevrak, men heldigvis gikk det bra med meg!

Akkurat nå er det vel bare blodprøven som kan gi deg svar på om HCG-verdien fortsatt er forenlig med graviditet. Hold ut! Jeg ønsker deg alt mulig godt.

KLEM fra

Jeg testet positivt på dag 13 og begynte å småblø dag 14. Blødde i en uke. Det var friskt blod men ikke like mye som en vanlig mens. Jeg hadde ikke vondt eller noe.

Det var helt forferdelig...gikk på do hele veien for å "sjekke" og blev knust vær gang det var komt blod. Holdt på å få panikk rett å slett. Etter en uke sluttet blødningen og jeg hadde fortsatt symptomer på graviditet. Det gikk et par uker å så kom kvalmen. UL i uke 7 viste et bankende hjerte:)

Ikke gi opp ennå.

Masse lykke til til deg!

Åååå så heldig du er Mia!:-)

Hvor menge egg satte du inn? Jeg satte inn bare ett,derfor er jeg litt mindre håpefull:-(

Fikk resultatet av bp i dag som ble tatt på dag 13, den var på 55 bare.

Og da hadde jeg jo blødd i 2 dager allerede, så jeg er veldig forberedt på at det gikk galt:-(

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...