Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne ikke finne noen annen måte å melde seg på så om alle som kommer bare skriver seg på her så må vel det gå greit:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da skriver jeg meg på iallefall...:)

Skrevet

Jeg blir med jeg :-)

Skrevet

Jeg er med!

Skrevet

Så bra det er treff. Jeg kan desverre ikke den kvelden :( men skal følge med om det blir treff igjen, for har lyst å være med.

Skrevet

Hvilket klokkeslett er det egentlig snakk om?

Skrevet

Jeg er også med : )

Skrevet

jag kommer på treffen i morgon

Skrevet

Skulle gjerne vært med, men mannen er på sjøen, så da kan ikke jeg på kveldstid. Håper det passer bedre neste gang.

Skrevet

Det er bestilt bord under mitt navn, Miriam. Blir koselig å treffe dere imorgen!:)

Plumsing: Vi får satse på et nytt treff snart slik at du også får vært med!:)

Skrevet

Ps. Har bestilt et par ekstra plasser, så det er ikke for sent å hive seg med:)

Skrevet

Hei!Så dette først nå ikveld..Tror desverre ikke at jeg rekker dette i morra- har noen andre 'forpliktelser'..men dette var et bra initiativ ! Har ikke kommet så langt ennå - termin i desember, så jeg er uansett klar for flere treff senere.. :-)

Skrevet

Jeg får desverre ikke muligheten til å bli med i kveld likevel...... har fått et par uforutsette 'hendelser' som gjør det umulig for meg å dra dit i kveld. Blir gjerne med neste gang, og håper dere koser dere :o)

Skrevet

var det gøy med treff og var dere mange?

synd jeg ikke kunne være med, men håper det ikke går altfor lenge til neste gang :o)

Skrevet

Vi var 5 som møtte opp på treffet! Det var kjempekoselig!:) God mat var det også! Anbefales:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...