Maibabyventes Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Har nå hatt min 5 behandling med akupunktur, og var hos jordmor i går. Livmorhalsen var myk og hadde 1 cm åpning. Var til akupunktur gjen i dag, og siden jag hadde termin i går satte han nålene slik at de skulle være litt mer aktive, og det virker!!! Kjenner at noe skjer der nede! Har hatt nesten konstante stikninger i bekkenet siden jeg var der, og det kjennes nesten som om Bitteliten jobber seg nedover i magen. Kanskje ting skjer før helga? Det hadde jo bare vært så gøy!! HVertfal siden alle damene i familien får 2 uker på overtid...
Lovefly Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 høres spennende ut!! Lykke til videre. Når begynte du med modnings akupunktur? er i uke 37 nå, og er veldig klar for å få ut gutten:) vært et tøft og kompilsert sv.skap så er villig til å prøve det meste for å sette det igang:)
Maibabyventes Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2007 Jeg begynte i uke 36, og har fått behandling en gang i uka. Her koster det 300,- pr gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå