Gå til innhold

Lars Emil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

med trykk på i`en i Emil..syns det er så fint;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lars er ikke fint over hodet! RS sammen blir sånn en ekkel lyd!

Skrevet

Jeg liker Lars kjempegodt!

Men penest alene.

Skrevet

Lars Emil er helt greit, så lenge trykket i Emil plasseres normalt - altså på E.

Emil med trykk på I er kun jålete, spør du meg.

Skrevet

liker ikke lars men vurderer å kalle ungen min Emil mathias(matheus)

Skrevet

gikk på skole en gang med en Lars Emil, og det navnet klang så fint;) aldri hørt om flere enn han med det navnet..men smak og behag, han var en kjekk kar og da;)

Skrevet

Jeg liker ikke navnet Lars - det er gørrkjedelig. Kjenner alt for mange Lars i ulike kombinasjoner... Synes heller ikke det litt tunge, trauste lars passer sammen med lette og lystige Emil.

Skrevet

Synes Lars Emil er fint, men ville hatt trykk på E'en

Skrevet

Synes og det er en kjempefin kombinasjon, men synes trykket bør være på E'en. Har selv et navn som må forklares og staves heele tiden og det blir litt kjedelig i lengden :)

Skrevet

Har en sønn som heter Henrik Emil med trykk på i'en er kjempefornøyd. Syns Lars Emil var veldig fint d og ;)

Skrevet

Det var et fint navn;) dere bruker begge ?

Skrevet

Jeg er enig i at det blir jålete med trykket på i'en, ja. Da burde du være forberedt på å rette på folk hele livet, og dermed bli oppfatta som ganske påtatt snobbete. Jeg kjenner forøvrig 2 andre gutter med det navnet, med de har trykket på e'en.

Men Lars er fint!

Skrevet

Lars Emil rett frem er frem

Skrevet

Vi bruker stort sett begge navna ja. INGEN har sagt at Emiiiil er jålete eller snobbete, det er d rareste jeg har hørt. Alle forstår at navnet skal uttales Emiiiil for det er kun det som kliger sammen med Henrik. :)

Skrevet

ja, helt enig med deg! det høres bedre ut, var ingen som sa lars emil feil på skolen heller - han var lars emiiiill - basta;)

Skrevet

Synes det var kjempefint, selv om jeg også ville hatt trykket på E-en. Skjønner ikke hva folk har imot Lars... Kjenner bare kjekkaser som heter det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...