Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei! Min forrige fødsel endte med keisersnitt, og det gikk bra. Jeg er nå gravid igjen og er selvfølgelig redd for både fødsel og keisersnitt.. jeg lurer på erfaringer dere har ifht komplikasjoner ved keisersnitt. Er det noen som har opplevd dette? og hvor alvorlig? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9444696-keisersnitt-og-komplikasjoner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Hege&Amalie** Skrevet 29. mai 2007 #2 Del Skrevet 29. mai 2007 hei. jeg har hatt to haste snitt. det første gikk kjempebra, og med nr to ble kategorisert til katastrofe snitt... da de skulle snitte livmoren ble også blæra snittet i, da den var grodd litt sammen med snittet fra første gangen... men har ikke hatt et eneste problem med det i senere tid. må ha planlagt snitt denne gangen... det fine er jo at legene vet hva som har skjedd tidligere og derfor forbereder seg på operasjonen eksra godt.... så hvis du kan føde vanlig hadde jeg ville prøvd det, men kan du ikke så er jo legene kjempeflink, så jeg synes ikke du skal uroe deg for noen av delene.... lykke til uansett hva du bestemmer deg for... vet ikke hvorfor det endte i ks for din del.... klem fra.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9444696-keisersnitt-og-komplikasjoner/#findComment-9446901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MALENA26 Skrevet 30. mai 2007 #3 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei! Jeg hadde to haste ks, og min første gikk greit, mens andre var helt utrolig.Jeg fikk nesten forgiftning med feber 41 og fullpakke. Fødselen startet alene, og jeg hadde følt på meg at babyen veier som førge men nei, legene nektet på Haukeland sykehus selv om jeg hadde papirer og innleggelse for planlagt ks, så ville de likevel at jeg skal prøve. så skjedde det etter stor trykk da vannet gikk kom morkaken ut isteden for babyen og da kom det masse folk på rommet og trillet meg fort til operasjonsalalen,og da ble haste ks, med full narkose fordi epidural virket ikke. etter 4 dager på sykehus ,kom jeg hjem. alt var bra, men så etter 3 dager fikk jeg 41 feber,gikk til spesialist gynekologen min og han kunne ikke gjøre noe enn og sende meg hjem med 41 feber, dust..Sendte meg hjem til døden, idioten!!!!! Heldigvis hadde vi en Kirurg venn vi kjente på Ullevåg Syehus i Oslo. Jeg ringte ham og forklarte situasjonen og fikk beskje at jeg måtte reise på sykehuset med engang fordi jeg kan få fort forgiftning og kan dø momentalt, ufffffff da jeg gikk på sykehuset og venten i 1 time ,idioter hadde ikke tid for meg, så jeg skrekk og sa heletiden jeg vil ikke døøøøøøøøø jeg har 2 små barn hjemme som trenger meg,,hjelppppppppppppp etter som jeg masset mye kom legen og kikket på meg nedentil jeg fikk rom og det ble tatt masse blodprøver så kom de med intravenøs antibiotika, heldigris så overlevde jeg. og er glad for at alt gikk bra etterpå fordi det gjorde det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9444696-keisersnitt-og-komplikasjoner/#findComment-9450385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå