Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tulle på 3 mnd, og går på pillen. Fikk mensen på første brettet som varte i nesten 3 uker. Men er nå på slutten av andre brett nå, og ingen mens? Har i tillegg vært kvalm på kveldene slik jeg var med tulla mi.

Tok en test i dag, og den ser negativ ut :-) MEN det er en veldig og da mener jeg veldig svak strek til der. Den tok også veldig lang tid på å vise resultat, så vet ikke om fikk litt lite urin på den?

Hva mener dere? Kan den veldig svake streken bety at jeg er gravid? Var såvidt synlig!

Tenkte å ta ny test om noen dager, men blir jo gal av å bekymre meg her. Passer dårlig med en til nå, men har jo ikke lyst til å ta abort heller når man ser hva man da tar bort. Elsker tulla mi over alt på jord, og kunne ikke tnenkt meg å være henne foruten. Men håper jo at ikke er gravid nå.

Nen som har opplevd slik med tester?

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fort og gærnt: første test neg, 2. test svak strek.. og 3 test- absolutt strek!! resultatet: min lille venn:) fikk aldri mensen, derfor 3 tester...

Skrevet

Da jeg ble gravid var min første test supersvak...

Men hører mange si at deres har vært slik uten å være gravid...

Håper resultatet blir slik du vil :)

Lykke til!!

Skrevet

Leste du av testen innen 10 min? Hvis du gjorde det- sier man jo at strek er strek og betyr gravid uansett hvor svak den er.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...